Нови данни сочат, че TikTok изпреварва YouTube по средна продължителност на гледане в САЩ и Обединеното Кралство. Става дума за съответните приложения за Android.
Информацията от App Annie е цитирана от BBC и показва, че TikTok за първи път задминава YouTube по средна продължителност на гледане от потребителите. YouTube обаче запазва доминиращата си позиция за онлайн стрийминг благодарение на обема от мобилни и десктоп потребители.
При около 2 милиарда активни потребители месечно, платформата остава TikTok далече назад с нейните 700 милиона регистрирани потребители. Публикуваните в доклада данни не включват пазара в Китай.
Ходът на YouTube за въвеждане на съдържание по подобие на TikTok – Shorts без съмнение е отговор срещу растящата популярност на новата услуга. Кратките клипове станаха изключително популярни с появата на TikTok.
Приложението се използва почти изцяло на мобилни устройства и в портретен режим. TikTok включва и опция за автоматично скролиране, което промотира по-засилено взаимодействие.
Наскоро YouTube обяви намерението си да инвестира 100 милиона долара в подкрепа на създатели на популярни Shorts.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари