Китайските власти стартираха едномесечна кампания за прочистване на онлайн съдържанието на китайския сегмент на интернет. Администрацията на киберпространството на Китай (CAC), която е централният интернет регулаторен орган на страната, нареди на своите служители да премахнат „незаконното съдържание и информация“ и да се съсредоточат върху различните групи от фенове на знаменитости, онлайн измами, блогъри и водещите страници на някои медийни компании.
Според The Financial Times този указ е поредната стъпка на Пекин в притискането на чуждестранната развлекателна индустрия. Китайските власти премахват от своя уеб сегмент съдържанието, което се счита за аморално и непатриотично.
Китайският президент Си Дзинпин полага големи усилия да промени китайските социални нрави и култура, отслабвайки материализма и западното влияние в полза на по-националистичен и домашен подход.
Правителството стартира кампанията "Всеобщо процъфтяване" с цел да постигне по-добро разпределение на богатствата, което предизвика лавина от щедри дарения от страна на китайските технологични магнати. Засили се дейността на данъчните органи и се увеличиха размерите на глобите за по-богатите хора.
След въвеждането на тази кампания започнаха да се блокират много повече уеб материали, които не съответстват на приоритетите на Комунистическата партия.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари