Технологичният гигант Google представи нова функция в своята имейл услуга Gmail, наречена “Реакции с емотикони”. Тя включва разнообразие от символи като вдигнат палец, искрящо сърце, смеещо се лице, молещи се ръце и класическото усмихнато лице, които могат да бъдат добавени към писмата в електронната поща.
Емотиконите за Gmail вече са налични за устройства с Android и се очаква през следващите месеци да бъдат достъпни и за устройства с iOS, както и в интернет версията на услугата. Те са описани в блога на Google като нова функция, позволяваща на потребителите да “изразяват себе си и бързо да отговарят на имейли”.
Тази нова функция предлага удобна алтернатива за имейли, които не изискват непременно текстов отговор, като предоставя възможността за изпращане на до 20 реакции към едно и също съобщение. Всички участници в комуникацията могат да видят реакцията на потребителя, която може да включва и анимация. Емоджито “Party popper” например активира дигитални конфети по целия екран.
Потребителите, имащи достъп до новата функция, ще я забележат под формата на икона с усмихнато лице в долната част на писмата си в Gmail. За да я активират, те трябва да кликнат върху иконата и да изберат емоджи от падащото меню, след което могат да го изпратят.
Емоджитата на Gmail наподобяват начина, по който повечето хора използват емотиконите за реакция на публикации в социалните мрежи. Потребителите могат да докоснат и задържат вече изпратена реакция, за да видят кой я е добавил. Както и да докоснат за повторно използване на реакцията, добавена от друг потребител.
За удобство, Google предлага възможност за „отмяна на изпращането“, подобно на функцията “Undo” при обикновените имейли. Това може да е наистина полезно при случайно натискане на емотикон с палец надолу например. В такива случаи ще разполагате с от 5 до 30 секунди, за да натиснете бутона "Отмени" в долната част на съобщението и да изтриете емотикона. Споменатият период може да се променя от настройката за време за отмяна на изпращане на съобщенията в Gmail.
Съществуват обаче и няколко постоянни ограничения. Потребителите няма да могат да използват емоджи реакции в своите училищни или служебни имейли. Те също така няма да са достъпни, ако съобщението е изпратено до групов списък с имейли (повече от 20 души), ако е получено в скрито копие, както и в няколко други случая. Освен това, потребителите няма да могат да изпратят емоджи за съобщение, ако вече са реагирали повече от 20 пъти на него.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари