Как да повишим онлайн продажбите си чрез пуш нотификации и анализ на потребителското поведение

Собствениците на онлайн магазини вече могат да се възползват от предимствата на технологии, характерни за мобилните комуникации, като пуш нотификациите

OFFNews.bg Последна промяна на 05 октомври 2022 в 19:09 102 0

BeyondCart

Снимка BeyondCart

BeyondCart

Собствениците на онлайн магазини вече могат да се възползват от предимствата на технологии, характерни за мобилните комуникации, като пуш нотификациите. Този мощен инструмент за ангажиране на вниманието може значително да увеличи интереса на потребителите към даден сайт или приложение и да стимулира регулярното използване и по-честите покупки. Той обаче до скоро не беше достъпен за онлайн магазини.

Това се променя с появата на новата, изцяло разработена в България платформа BeyondCart, която може да превърне всеки онлайн магазин, създаден с Woo Commerce, в пълноценно мобилно приложение. В добавка тя може да интегрира в електронния магазин и разнообразни функции, характерни за смартфоните, както и да добави мощни възможности за анализ на потребителското поведение. Ето и някои от най-интересните функционалности:

Пуш нотификациите

са технология за ангажиране на потребителите и увеличаване процента на конверсиите, която ако бъде използвана от онлайн магазин, може да доведе до регистриране на много повече продажби. BeyondCart предоставя възможност за изпращане на неограничен брой таргетирани пуш съобщения, които са напълно безплатни. По този начин онлайн магазините могат да спестят голяма част от разходите си за ретагретиране. Чрез тях може да се стимулира аудиторията със специални отстъпки и промоции, както и да се създаде по-висок интерес към даден продукт.

Таблото за управление и анализ на данните

от своя страна показва в детайли резултатите от продажбите и информация за потребителското поведение, генерирани през мобилното приложение. От него собственикът на един онлайн магазин може да извлече важна информация относно продуктите, които даден потребител е разглеждал и закупил, както и тези, които е запазил за по-късно или е забравил в количката си за пазаруване.

Благодарение на мощната си технология таблото за управление и анализ на данните на BeyondCart разполага с различни филтри и категории, позволяващи сегментиране на различни групи от клиенти. Този тип сегментация е полезна, защото чрез нея могат да бъдат таргетирани съобщения до определени потребители, ангажирайки тяхното внимание.

1

Пуш нотификации плюс анализ на данни

Комбинацията между описаните две функционалности дава множество нови възможности. Чрез иновативната си технология системата на BeyondCart помага на всеки онлайн магазин да изпраща правилно таргетирани съобщения чрез пуш нотификации, базирани на анализите и в подходящото време.

Допълнителни функционалности

  • Забравени колички – в системата има модул за забравени колички, който следи дали потребителите не оставят нещо в количката си, след което автоматично ретаргетира с пуш нотификации.
  • Лесен дизайн на принципа “Drag and Drop”.
  • Simple Checkout Process – попълване на информацията за контакт автоматично.
  • Директна интеграция със Спиди и Еконт.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

Няма коментари към тази новина !