Още със сключването на споразумението между Spotify и Джо Роугън за ексклузивно предаване на подкаста The Joe Rogan Experience през 2020 г. беше ясно, че сделката е с голяма стойност. Първоначални данни сочеха, че за целта платформата е дама около 100 милиона долара.
След скорошния скандал обаче се появиха индикации за това, че Spotify плаща много повече от това. Според The New York Times, сделката, която е с продължителност три години и половина, е на стойност поне 200 милиона долара с възможност за допълнителни плащания.
Това е повече отколкото компанията плаща на големите компании като Gimlet Media и The Ringer, които са малко под 200 милиона долара. Шоуто на Роугън е най-популярният подкаст в 93 страни, включително САЩ.
Епизоди на The Joe Rogan Experience могат да постигнат десетки милиони слушания. От платформата отбелязват, че подобни сделки помагат за постигането на успешното ѝ развитие. Spotify застана на страната на Роугън в последните скандали, но постави шоуто му под осоебн преглед, а самият той премахна някои епизоди.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари