Google публикува в своята страница за техническа поддръжка специален пост, с който съобщи за направени промени в монетизацията. Интернет гигантът заяви, че през последните няколко години силно е нараснало безпокойството свързано с разпространението на реклами, които се публикуват заедно с фалшива информация за промените на климата. Google допълва, че рекламодателите не искат техния бранд да фигурира в подобен контекст. И още, издателите и блогърите също не желаят да популяризират фалшиви данни чрез реклами.

Във връзка с това в рекламните мрежи на Google и YouTube вече е забранено да се помества реклама, която противоречи на консенсуса в научната общност, която е на едно единно мнение, че промени в климата наистина има. Това означава, че сайтовете и YouTube каналите, които отричат промените в климата, няма да получават приходи от реклами.

Същото се отнася и за информацията, че промените в климата са лъжа. Същото правило се прилага и за клиповете, които отричат новогодишната тенденция за нагряване на Земята, както и твърденията, че парниковите газове и човешката активност не оказват влияние на промените на климата.

Google заяви, че най-внимателно ще преглежда контекста, в който се съобщават подобни заявления, за да могат от този източник на доходи да се лишат само тези, които наистина отричат фактите и се опитват да заблуждават хората.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *