Google Alphabet е генерирала приходи в размер на 56.9 млрд. щ. долара за четвъртото тримесечие на 2020 година. Това стана ясно от публикуваните финансови резултати на компанията-майка.

Цитираните данни показват увеличение от 23% спрямо предходната година (2019 г.), когато приходите на технологичния гигант възлизат на 46.1 млрд. щ. долара. Главният финансов директор – Рут Порат – определи YouTube и Google Search като най-сериозните фактори за постигането на този успех.

За последното тримесечие на отминалата година търсачката е генерирала приходи от 31.9 млрд. щ. долара. А социалната мрежа за видеохостинг YouTube е допринесла за финансовото състояние на компанията с допълнителни 6.9 млрд. щ. долара.

Изпълнителният директор на Google Сундар Пичай обръща внимание на някои от последните продукти на технологичния гигант. Сред тях са обновеното мобилно приложение Google Pay, новите функционалности в Google Maps, придобиването на Fitbit, както и партньорство между Android Auto и Ford.

Други две подразделения също имат съществен принос за успеха на Alphabet. Това са новите функции на YouTube – Live Video и Short Form Media. През изминалите няколко месеца над 250 млн. канала са излъчвали на живо в стрийминг платформата. В същото време новият й плейър отчита 3.5 млрд. гледания дневно.

По всичко личи, че YouTube ще продължава да отчита много гледания, което мотивира все повече рекламодатели да позиционират марките си в платформата .

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *