YouTube и Facebook все още са най-доминиращите социални мрежи в САЩ. Facebook обаче вече не се разраства. Това сочи нов доклад от Pew Research Center.

Според докада, YouTube продължава да расте, увеличавайки дела си от потребители от 73% през 2019 г. до 81% през 2021 година. В същото време потребителите на Facebook остават непроменени от 2019 г. насам – 69%.

Според Pew единствената друга платформа, която отчита „статистически значим” ръст от 2019 г., е Reddit. Делът на потребителите й нараства от 11% през 2019 г. до 18% през 2021 година.

Докладът предоставя данни и за младежката мрежа TikTok, която не е била включена в изследването през 2019 година. Според него тя се използва от 21% от американците. Сред младите хора (18-29 години) обаче делът на TikTok e 48%. Съвсем естествено в тази демографска група YouTube е най-доминиращата платформа с 95%, следвана от Instagram (71%), Facebook (70%) и Snapchat с 65 процента.

Pew Research Center представя интересна статистика за това колко пристрастени са американците към социалните мрежи. 49% от потребителите на Facebook казват, че проверяват сайта по няколко пъти на ден. По същия начин 45% от потребителите на Snapchat отварят приложението повече от веднъж на ден, както и 38% от потребителите на Instagram. За YouTube малко повече от една трета от потребителите съобщават, че посещават услугата по-често от веднъж на ден.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *