Xiaomi обяви финансовите си резултати за изминалата 2020 година. Очаквано, те са отлични.

Доставките на смартфони са се увеличили със 17.5% на годишна база до 146.4 милиона устройства. Освен това научаваме, че половината от приходите на компанията идват от пазарите извън Китай.

През изминалата година Xiaomi е продала приблизително 100 милиона премиум смартфона. Междувременно месечно активните потребители използващи MIUI вече са над 400 милиона.

От компанията определят за премиум смартфоните с цена от и над 3000 юана. Това е равносилно на около 300 евро, което не изглежда да се вписва в разбиранията ни за подобен тип устройства.

Благодарение на ръста на доставките Xiaomi успя да се изкачи до третото място през изминалата година. Компанията се възползва максимално от неприятностите на Huawei, като успява да достигне ръст на доставките на домашния си пазар от 51.9% на годишна база.

През 2020 г. общите приходи за годината на Xiaomi възлизат на 245,9 млрд. китайски юана (приблизително 37,7 млрд. щ. долара), което представлява увеличение от 19,4% спрямо предходната година. Печалбата след данъци за годината е била 13 млрд. юана (приблизително 2 млрд. щ. долара), което представлява увеличение от 12,8% спрямо предходната година.

През четвъртото тримесечие на 2020 г. приходите на Групата възлизат на 70,5 млрд. юана, което представлява увеличение от 24,8% спрямо предходната година. Печалбата след данъци възлиза на 3,2 млрд. юана, което представлява ръст от 36,7% спрямо предходната година.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *