Xiaomi детронира Samsung, превръщайки се в най-голямата световна марка смартфони

Offnews Последна промяна на 06 август 2021 в 06:17 210 0

Counterpoint-June-2021-report

Последните данни на Counterpoint Research показват, че Xiaomi за пръв път изпреварва Samsung. Месечното увеличение на продажбите от 26% за компанията е регистрирано през юни 2021 година.

Samsung вероятно ще си върне лидерството в следващите месеци след пускането на Galaxy Z Fold 3, но Xiaomi отбелязва силна 2021 година. Компанията изпревари Apple, за да стане втората по големина марка смартфони в света и надмина Samsung в Европа, за да поеме водещата роля в региона през второто тримесечие.

Според последните месечни прогнози на Counterpoint Research, Xiaomi детронира Samsung, за да стане най-голямата марка смартфони в света. Данните са за юни 2021 година, като Counterpoint отбелязва, че месечните продажби на компанията са се увеличили с 26%, което й позволява да се движи около Samsung по отношение на глобалните месечни продажби на смартфони.

Данните на Counterpoint определят световния пазарен дял на Xiaomi на 17.1%, а Samsung е с 15.7%. Това не е изненада, Xiaomi постоянно увеличава ръста си през последните 18 месеца, като серията Redmi на китайския производител управлява по-голямата част от световните продажби. Redmi Note 10 Pro се превръща в бюджетен модел, който трябва да победи, а Mi 11 Ultra е наравно с най-добрите Android телефони.

Според Counterpoint Research скокът на Xiaomi се дължи отчасти на облекчаване на пандемичните ограничения. Производствените проблеми на Samsung, чийти завод във Виетнам беше затворен поради COVID-19, също помагат на Xiaomi.

Откакто започна спадът на Huawei, Xiaomi полага последователни агресивни усилия да запълни празнината, създадена от този спад. Компанията настъпва в наследените от Huawei пазари като Китай, Европа, Близкия изток и Африка. През юни тя беше допълнително подпомогната от възстановяването на Китай, Европа и Индия и спада на Samsung поради ограниченията в предлагането.

Виж още за:
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

Няма коментари към тази новина !