Изминаха почти три седмици, откакто Apple представи своята серия iPhone 13. Въпреки, че телефоните се продават добре, компанията има проблеми с изпълнението на поръчките – тазгодишните модели не изглеждат като голям ъпгрейд, въпреки множеството подобрения на дисплея, батерията, камерата и производителността.
Основният проблем е липсата на нов дизайн, поради което съществуващите клиенти на iPhone не намират новите модели за впечатляващи и вълнуващи. До този извод стига SellCell в проучването си за потенциалните купувачи на iPhone 13.
Според резултатите 64% от анкетираните смятат, че моделът iPhone 13 е “не много” или “изобщо” вълнуващ. Анкетата е проведена сред 5000 собственици на iPhone в САЩ.
21.5% от тях смятат, че моделите iPhone 13 са “донякъде” вълнуващи, докато само 14.4% посочват, че са “изключително” или “много вълнуващи”. Сред 23.3%, които възнамеряват да закупят някои от новите модели iPhone 13 Pro е най-популярният избор с 42.5% в своя полза.
Следва го 6.7 инчовият iPhone 13 Pro Max с 26.3%. Това може би е причината Apple да възнамерява да се откаже от mini за сметка на два 6.1 или 6.7 инчови модела следващата година.
На въпрос за причината за надстройката, повече от една трета от анкетираните отговарят, че това е 120 Hz ProMotion дисплей. Близо една четвърт от потребителите смятат, че трябва да закупят новите iPhone поради твърденията за по-дълъг живот на батерията, докато 26.2% посочват, че няма ясна причина за избора им, а той просто се дължи на годишна програма за надграждане.
Интересното е, че само 5.4% от анкетираните са избрали да закупят някой от моделите iPhone 13 заради камерата. Въпреки това проучване обаче, iPhone 13 се продава като “горещ хляб”. Apple има проблеми с производството на смартфоните, предвид недостига на чипове и тези, които поръчат телефон днес, ще го получат едва през ноември, в зависимост от модела и конфигуряцията, която са избрали.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари