Meta подготвя нови смарт очила Ray-Ban

Павлин Луканов Последна промяна на 28 август 2023 в 15:02 264 0

Ray-Ban Stories

Снимка Ray-Ban

Ray-Ban Stories 6

През есента Meta ще представи официално новия си шлем за смесена реалност Quest 3, като това ще е първото масово устройство от този тип за компанията. Разбира се вече има доста данни за плановете на компанията в тази насока, като за някои от вас може и да е по-интересно да научите за предстоящата нова версия на умните очила Ray-Ban, които са в процес на разработка.

Обновените модели ще добавят доста възможности, включително излъчване на видео на живо. На фона на това Meta работи за засилване на защитата на личните данни на устройството. За съжаление не се очертава да има компонента с добавена реалност, тук е интересно да отбележим, че Meta работи и върху такива очила, като догодина ще се опита да произведе първите 1000 броя от тях.

Да се върнем обаче на умните очила, които отново ще се произвеждат в партньорство с EssilorLuxottica, а актуалният модел постепенно изчезва от пазара. Новият модел ще предложи избор между няколко нови рамки, включително такава свързана с търговското наименование Ray-Ban Skyler.

Иначе актуалният модел не се оказа особено успешен с продажби на около 300 000 броя към февруари. От тях едва 10% се използват активно на месечна база. В следващата версия обаче ще има по-добри камери и най-важното по-издръжливи батерии, като това е направено и в съответствие с очакваната опция за излъчване на живо. Очилата ще могат да излъчват директно през Facebook и Instagram, като ще е възможно директно взаимодействие със зрителите чрез гласови коментари.

Едно от големите притеснения при този тип продукти е защитата на личните данни. Актуалното поколение очила имат LED индикатор, който показва, че очилата записват съдържание, но това решение не е особено ефективно. Изглежда дори някои потребители деактивират индикатора, като това няма да е възможно при бъдещото попълнение.

Meta обмисля и интегрирането на допълнителни функционалности с разнообразни услуги по подобие на сегашната практика със Spotify, като потребителите могат да преминават към следваща песен чрез почукване по рамката. Освен това се обмисля и въвеждането на адаптивно управление на силата на звука. Така очилата ще следят околния шум и в зависимост от това ще регулират звука на системата.

Възможно е от компанията да разкрият повече детайли за очилата по време на конференцията си Connect през идния месец. По всичко личи, че Meta не се отказва от сегмента със смарт очилата, като това може би е крачка към дебюта на по-масов модел с добавена реалност. Изглежда скоро ще научим повече детайли за плановете на компанията в тази насока.

Всички новини
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

Няма коментари към тази новина !