Голяма част от потребителите на Apple Vision Pro започнаха да ги връщат в магазините

Стефан Николов Последна промяна на 15 февруари 2024 в 16:15 2603 0

Apple Vision Pro

Снимка Apple

Точният брой на върнатите устройства все още остава неизвестен.

В социалните мрежи все повече собственици на хедсета Vision Pro съобщават, че връщат своите устройства за 3500 долара. Apple предостави възможност за връщане на продукта в рамките на 14 дни от покупката. Дискомфортът, главоболието и напрежението в очите са главните причини, поради които потребителите връщат очилата за смесена реалност. Друго често срещано оплакване е, че Vision Pro не осигурява достатъчно производителност на фона на високата си цена. Но много от недоволните потребители са изразили желание да изпробват второто поколение на очилата, където са се надявали, че повечето от проблемите ще бъдат отстранени.

Дискомфортът е една от най-често посочваните причини за връщането. Хората казват, че хедсетът им причинява главоболие и морска болест. Друга причина за оплакванията е теглото на устройството, особено на предния панел. Някои потребители съобщават, че използването на устройството е довело до спукване на кръвоносни съдове в очите им. Но ако трябва да бъдем справедливи, потребителите на другите VR хедсети през годините съобщаваха за сухота в очите и зачервяване, особено при многочасова употреба.

Не е изненадващо, че дискомфортът се превръща в основна причина за връщането. Всеки човек е уникален и това се превръща в предизвикателство при производството на носимите устройства за масовия пазар. При смарт часовниците това често се свежда до съобразяване на размера на каишката и теглото на корпуса с размера на китката. Смарт пръстените трябва да съответстват на обиколката на пръста, а тя е различна за всеки. Смарт очилата ще се изплъзват от лицето или няма да блокират правилно външната светлина, ако потребителят има нисък нос. Хората са твърде различни лица и създаването на едно универсално устройство, което да пасва еднакво добре на всички, е изключително трудна, ако не и невъзможна задача.

Изданието The Verge обръща внимание, че в допълнение към хардуерните проблеми, друго често срещано оплакване е липсата на производителност на Vision Pro спрямо цената му. Някои потребители коментират, че изпитват замайване при работа с екраните Figma и че устройството не е подходящо за професионалната им работа. Друг потребител споделя, че не е доволен от програмирането на Vision Pro, а проблемите с фокуса му причиняват главоболие. Хедсетът също така е труден за използване за забавление, тъй като поддържа малко игри.

Различните проблеми, като например работата с прозорци и управлението на файлове, оказват отрицателно въздействие върху производителността. Трудно е да се изпълняват няколко задачи едновременно между "прозорците". Някои типове файлове просто не се поддържат от Vision Pro. Създаването на слайд на Vision Pro изисква много повече усилия, отколкото създаването на слайд по "традиционния начин", с помощта на мишка, клавиатура и монитор.

Въпреки постоянния поток от негативни отзиви в мрежата, все още няма конкретни данни за броя или процента на върнатите Vision Pro.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

Няма коментари към тази новина !