Twitter

Социалната мрежа Twitter планира серия от партньорства в областта на видео съдържанието. Това стана ясно в рамките на събитието Digital Content NewFronts.

Едно от най-впечатляващите бъдещи партньорства на компанията е с Billboard. Бъдещата класация Billboard Hot Trending ще се поддържа от Twitter и ще включва най-популярното музикално и видео съдържание от платформата.

Класацията ще се обновява на всеки 24 часа с най-коментираните от портребителите парчета. В рамките на класацията Twitter ще предлага на компаниите „иновативни рекламни формати“.

Платформата разкрива още, че заедно с Genius ще разшири аудиторията на шоуто си Verified, в което музикантите говорят за посланията в творчеството си. Tastemade също ще пусне два нови франчайза за храна в Twitter, единият от които поставя кулинарни професионалисти „на повикване“ в платформата.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *