YouTube още повече се отдръпва от създаването на оригинално съдържание. За това научаваме от публикация на Главния бизнес директор в компанията, Робърт Кинкъл. Той споделя, че платформата свива програмата си Originals.
Отсега нататък подразделението ще финансира проекти, които са част от Black Voices и YouTube Kids Funds. Компанията все пак ще уважи вече поетите ангажименти за актуални предавания. Няма обаче да има нови такива продукции.
https://twitter.com/rkyncl/status/1483502275804872704
YouTube предприема тази промяна заради комбинация от стратегически ход и напускането на ключов човек. Преценено е, че ще има по-голямо въздействие върху създателите чрез финансиране на Shorts, Black Voices Fund и Live Shopping.
В същото време от 1 март напуска ръководителя на Originals, Сюзън Даниелс. Това изглежда е отлична възможност за преосмисляне на бъдещето.
Промяната обаче не е изненадваща. Първоначалните амбиции на YouTube бяха да се конкурира с платени стрийминг услуги като Amazon Prime Video и Netflix с предавания като Cobra Kai.
Въпреки частичния си успех, платформата не постигна основните си цели и стана безплатна. Новата стратегия дава възможност на YouTube да финансира повече създатели за по-успешна конкуренция с TikTok, Instagram и други услуги за кратки клипове.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари