Умните телевизори на LG вече показват реклами, докато почиват

Стоян Ненов Последна промяна на 30 септември 2024 в 18:59 684 1

Умните телевизори на LG вече показват реклами, докато почиват

Снимка LG

Умните телевизори на LG вече показват реклами, докато почиват

Оформя се нова тенденция сред умните телевизори – да показват реклами, когато не се използват. Това вече се случва с някои от моделите на LG, съобщава FlatpanelsHD.

Умните телевизори вече са своеобразни компютри със собствен хардуер и операционна система. Производителите им отдавна се опитват да внедрят реклами в тях, които да им носят допълнителен доход. През годините имаше различни опити, но нито един от тях не се наложи трайно.

Новата идея на LG е показване на „препоръки“, когато телевизорът „почива“. Активира се скрийнсейвър, който изобразява реклами. Те могат да са най-различни и понякога нямат нищо общо с телевизията, но в повечето случаи рекламират релевантни услуги или партньори.

Проверка на изданието показва, че инициативата се ръководи от LG Ad Solutions. Отделът е създаден, за да развива реклами за свързани телевизори и различни екрани.

„Пускането на Screensaver Ads е значимо постижения в подобряването на изживяването на зрителите на смарт телевизорите на LG. Този формат на реклами ефективно оползотворява времето, в което екранът не се използва, за да подобрява видимостта на брандовете. Проучванията и обратната връзка потвърдиха, че тези реклами привличат вниманието и създават смислени взаимодействия, което ги прави важна част от нашите рекламни предложения“, казва Крис Вейланд, директор на продуктовия маркетинг в LG Ad Solutions.

Рекламите се показват на телевизори от различни ценови класове, включително и най-скъпия. Потребители от различни страни в Европа съобщават, че вече ги виждат. В повечето случаи рекламите са локализирани, т.е. за съответния регион и език.

Те са активирани по подразбиране, но все още има и възможност да се изключат. Това е възможно от основното меню с настройки. Трябва да се избере иконата с гаечен ключ и да се деактивира функцията Screen Saver Promotion.

В подсекцията Home Settings има още настройки за реклами. От там могат да се изключи и Home Promotion – рекламит на началния екран на webOS.

Също така от това меню може да се смени и какъв да е екранът, който се показва при включване на телевизора. По подразбиране е Home, но в секцията Power On Screen може да се избере опцията Recent Input. Чрез нея телевизорът ще показва последният екран, който е бил активен при изключването.

Няма възможност да се изключат абсолютно всички реклами в webOS. Подобна е тенденцията и при другите платформи. Amazon, Google и Roku показват реклами от известно време, като експериментират с различни формати, като през тази година и трите платформи въведоха по-големите реклами на цял екран преди или вместо скрийнсейвър.

LG и Samsung постепенно също въвеждат подобен формат. Така изглежда, че Apple TV остава сред малкото големи платформи, които все още не показват реклами.

Всички новини
Най-четени Най-нови
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

12278

1

Bai Tanas

05.10 2024 в 14:08

Алчност да видиш ... LG зорлем иска да се простреля в крака.
Дано потребителите поумнеят и се замислят - ти като го купиш тоя телевизор дали ти го притежаваш или LG го притежава и решава какво ще гледаш ... да не говорим за подслушването и събиране на информация всякаква.