Оформя се нова тенденция сред умните телевизори – да показват реклами, когато не се използват. Това вече се случва с някои от моделите на LG, съобщава FlatpanelsHD.
Умните телевизори вече са своеобразни компютри със собствен хардуер и операционна система. Производителите им отдавна се опитват да внедрят реклами в тях, които да им носят допълнителен доход. През годините имаше различни опити, но нито един от тях не се наложи трайно.
Новата идея на LG е показване на „препоръки“, когато телевизорът „почива“. Активира се скрийнсейвър, който изобразява реклами. Те могат да са най-различни и понякога нямат нищо общо с телевизията, но в повечето случаи рекламират релевантни услуги или партньори.
Проверка на изданието показва, че инициативата се ръководи от LG Ad Solutions. Отделът е създаден, за да развива реклами за свързани телевизори и различни екрани.
„Пускането на Screensaver Ads е значимо постижения в подобряването на изживяването на зрителите на смарт телевизорите на LG. Този формат на реклами ефективно оползотворява времето, в което екранът не се използва, за да подобрява видимостта на брандовете. Проучванията и обратната връзка потвърдиха, че тези реклами привличат вниманието и създават смислени взаимодействия, което ги прави важна част от нашите рекламни предложения“, казва Крис Вейланд, директор на продуктовия маркетинг в LG Ad Solutions.
Рекламите се показват на телевизори от различни ценови класове, включително и най-скъпия. Потребители от различни страни в Европа съобщават, че вече ги виждат. В повечето случаи рекламите са локализирани, т.е. за съответния регион и език.
Те са активирани по подразбиране, но все още има и възможност да се изключат. Това е възможно от основното меню с настройки. Трябва да се избере иконата с гаечен ключ и да се деактивира функцията Screen Saver Promotion.
В подсекцията Home Settings има още настройки за реклами. От там могат да се изключи и Home Promotion – рекламит на началния екран на webOS.
Също така от това меню може да се смени и какъв да е екранът, който се показва при включване на телевизора. По подразбиране е Home, но в секцията Power On Screen може да се избере опцията Recent Input. Чрез нея телевизорът ще показва последният екран, който е бил активен при изключването.
Няма възможност да се изключат абсолютно всички реклами в webOS. Подобна е тенденцията и при другите платформи. Amazon, Google и Roku показват реклами от известно време, като експериментират с различни формати, като през тази година и трите платформи въведоха по-големите реклами на цял екран преди или вместо скрийнсейвър.
LG и Samsung постепенно също въвеждат подобен формат. Така изглежда, че Apple TV остава сред малкото големи платформи, които все още не показват реклами.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
12278
1
05.10 2024 в 14:08
Дано потребителите поумнеят и се замислят - ти като го купиш тоя телевизор дали ти го притежаваш или LG го притежава и решава какво ще гледаш ... да не говорим за подслушването и събиране на информация всякаква.
Последни коментари