Социалната мрежа Twitter планира серия от партньорства в областта на видео съдържанието. Това стана ясно в рамките на събитието Digital Content NewFronts.
Едно от най-впечатляващите бъдещи партньорства на компанията е с Billboard. Бъдещата класация Billboard Hot Trending ще се поддържа от Twitter и ще включва най-популярното музикално и видео съдържание от платформата.
Класацията ще се обновява на всеки 24 часа с най-коментираните от портребителите парчета. В рамките на класацията Twitter ще предлага на компаниите "иновативни рекламни формати".
Платформата разкрива още, че заедно с Genius ще разшири аудиторията на шоуто си Verified, в което музикантите говорят за посланията в творчеството си. Tastemade също ще пусне два нови франчайза за храна в Twitter, единият от които поставя кулинарни професионалисти „на повикване“ в платформата.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари