За никой не е тайна, че Apple подготвя собствен шлем за смесена реалност, който очакваме да се появи още през настоящата година. Междувременно Главният изпълнителен директор на компанията, Тим Кук, споделя в пространствен материал на GQ, че е ентусиазиран по отношение на AR и VR. Отвъд това Кук засяга множество теми, като е интересно да научим, че той е определян от колегите си в Apple като лесно достъпен, а разговорите с него са лесни и на приятелски начала.
Самият Кук споделя, че хората не изпитват неудобство при опитите си да започнат разговори с него. Разбира се по-голямата част от интервюто засяга технологични теми, което е и очаквано, а най-голям интерес предизвиква именно темата за виртуалната и смесена реалност, като Кук има какво да сподели, макар и да не потвърждава официално за съществуването на бъдещия шлем.
Според него самата технология за добавена реалност (AR), с идеята за поставяне на дигитална информация над реалния свят, може много да помогне за комуникацията и връзката между хората. Той продължава с това, че чрез AR съвместната работа ще бъде улеснена, като в процес на нахвърляне на идеи например ще може да бъде изваждана информация, което да подпомага реализирането им.
По отношение на коментар за първоначалния му скептицизъм относно AR и VR, както и признанието му, че според него тази идея няма бъдеще, Кук отговаря като прави препратка към Стив Джобс. Той го е посъветвал да не робува на убеждения от миналото, както и да признава когато греши. Така може да се продължи напредъкът, вместо да се губят възможност.
В обзора си той се спира и на Apple Park, като споделя, че в момента има подценяване на стойността на работните пространства, което води до архитектурните решения на много други места. Те са лесни за създаване, но все пак, за да постигнеш нещо по-добро, което насърчава откритостта и съвместната работа, трябва да се достигне до по-дълбоко ниво.
Кук отново говори за Джобс и това как неговата смърт е оказала много негативно влияние върху временното му състояние. Междувременно се наблюдава и промяна по отношение на Apple, като Кук става медийна личност, като споделя, че е знаел, че не може да бъде Джобс, а и едва ли някой може да бъде. Той е личност, която се появява веднъж на сто години, оригинален и с голямо въображение. Джобс е виждал творчеството в действие, като не очаква иновации и креативност само от определена група в компанията, а отвсякъде.
Дори в оперативните дейности се опитват да бъдат иновативни и креативни, както и в другите звена. Това е необходимо за създаването на продуктите, които са част от портфолиото на компанията. Кук добавя, че е свикнал да бъде критикуван и да бъде обект на атаки, но се опитва да не приема нещата лично, като критиките само преминават през него.
Кук използва разнообразни техники за релаксиране, включително взирайки се през прозореца на кафенето. Той споделя, че винаги мисли за хайкинг и дейностите, които му се отразяват позитивно. Кук е започнал да кара велосипед, като това, заедно с планинарстването, му дава възможност допълнително да се отдаде на любовта си към природата.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари