TikTok подготвя нова услуга, която ще превърне храната от популярни клипове в реалност. За целта от платформата си партнират с Virtual Dining Concepts и Grubhub, а новата услуга е с името TikTok Kitchen.
Тя ще работи само за доставки в САЩ от следващата година, като първи за нея съобщиха от Bloomberg. Менютата ще се създават на базата на най-популярните публикации за храна в TikTok.
Потребителите ще могат да получават доставките си през Grubhub. TikTok планира да има 300 локации за доставка през март и над 1000 ресторанта до края на идната година.
Първите менюта ще включват популярни ястия като паста с фета, смаш бургер, паста чипс и т.н. Печеното сирене фета придоби огромна популярност през 2021 г., като Google обяви, че това е най-търсеното ястие на годината.
В бъдеще менютата и локациите ще бъдат променяни на база тримесечие в зависимост от новите популярни ястия. Засега не е ясно дали TikTok ще добави някои от тях за постоянно.
От платформата потвърждават пред TechCrunch, че създателите на съдържание ще получават кредити за ястия в менюто и ще бъдат поставени на видно място в партньорството.
Приходите също ще бъдат преразпределяни в тях на подкрепа, за да го окуражат. От компанията поясняват, че реално няма да навлизат в ресторантьорския бизнес. Това изглежда по-скоро е маркетингов ход.
Virtual Dining Concepts има няколко ресторанта, които работят само с доставка. Компанията си сътрудничи с много известни личности, включително MrBeast, Guy Fieri, Steve Harvey, Mariah Carey, Tyga и др. През октомври Virtual Dining Concepts привлече инвестиции на стойност 20 милиона долара.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари