TikTok придоби експлозивно популярност след създаването си, като социалната мрежа за споделяне на видео съдържание е сред най-използваните в световен мащаб. Първоначалният успех беше възможен чрез откриването на нов формат за кратки видео публикации във вертикален формат, като потребителите скролват много лесно между тях. Освен това се разчита и на много силен алгоритъм за препоръчване на съдържание.
Постепенно другите големи платформи също въведоха свои алтернативи на този подход, като той продължава да е популярен. От своя страна TikTok не остава назад и възприема по-дългия формат, а изглежда скоро това дори ще се затвърди, тъй като има информация за това, че платформата тества възможност за публикуване на клипове с дължина до 60 минути. от социалната мрежа официално потвърдиха, че провеждат такива изпитания.
Тази функционалност в момента се тества с ограничен кръг потребители и само в определени региони. От TikTok споделят че все още не са планирали разпространяването ѝ до всички, но разбира се това не е изключено да се случи в даден етап. Иначе дори ограничените тестове на подобна опция подсказват за големите промени с времето.
Припомняме, че първоначално приложението позволяваше съдържание с дължина до 15 секунди, но това ограничение се променя с годините. Така платформата се възползва от възможностите за конкуренция с другите играчи на пазара и най-вече YouTube.
Според TikTok създателите на съдържание могат да решат да заложат на дълго съдържание в различни публикации, но има и искане за възможности за по-дълги публикации, свързано с рецепти, пътешествия и т.н. Увеличаването на времето ще даде възможност на творците да експериментират с нови и/или разширени типове съдържание с повече гъвкавост.
Една от идеите най-вероятно е за привличане на нови създатели на съдържание, които да приемат платформата като реална алтернатива на YouTube. Надеждите обаче са едно, а реалностите друго. Предстои да видим първо дали новият формат ще бъде въведен финално и дали ще накара хората да изберат именно TikTok. При всички положения обаче конкуренцията може да е от полза за потребителите.
Потенциално по-дългият формат може да доведе до появата дори на сериали с по-дълги епизоди в TikTok. Припомняме, че миналата година Peacock пусна първия епизод на Killing It безплатно в платформата, но той беше разделен на пет части. При наличие на до 60 минути ще е доста по-лесно качването на пълни епизоди.
Много компании вече използват YouTube за качване на първите епизоди от някои сериали, като така целят привличането на повече зрители в последствие. TikTok може да се възползва от тази практика и също да има позитиви.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари