Освен за споделяне на песни, плейлисти и информация за концерти, музикалните изпълнители скоро ще могат да използват профила си в Spotify за популяризиране на свои NFT колекции. Новата функция на платформата се нарича "NFT галерии" и вече е достъпна за избрана група потребители в САЩ.
Те могат да се включат в тест, позволяващ както разглеждане на NFT колекции, така и закупуването на незаменими токени. Според запознати, по време на теста Spotify няма да събира комисионна от продажбите.
"Spotify провежда тест, в който ще помогне на малка група артисти да популяризират своите съществуващи NFT предложения чрез своите профили. Това е част от поредица тестове, които провеждаме в опит да подобрим изживяването на артистите и феновете в нашата платформа" - посочват от компанията.
"NFT галерии" на Spotify идва в момент, когато други големи платформи като Instagram пускат свои собствени NFT функции, въпреки че напоследък се наблюдава спад в пазара. По данни на NonFungible ежедневните продажби на NFT са намалели с 92% от пика им през септември. Броят на активните портфейли също намалява с около 88 процента.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари