Прогонете тежкото Януарското настроение с една доза новини от социалните медии и гарантирано ще ви усмихне. По-добре, отколкото да се фокусирате върху новогодишните решения, които вече се провалят, нали. Четете нататък, за да получите месечната си информация. Обещаваме, че не става въпрос само за Елон Мъск - честно.
Шегата настрана. През първия месец на 2023 г. започнаха доста интересни промени около Twitter, Instagram & LinkedIn. Нека започнем последователно.
Twitter стартира актуализиран дисплей за броя на прегледите на туитовете
Миналия месец Twitter пусна новия си дисплей за броя на прегледите на всички туитове, който помага да се осигури повече контекст за обхвата на съдържанието в туитър. За съжаление, макар че някои от тях намериха за полезни новите данни, които тя предостави, тя беше подложена на критики от страна на повечето от тях за това, че нарушава баланса на показанията на метриката на туитовете. Twitter се вслуша и сега стартира n актуализация на дисплея, като броят на прегледите е преместен вдясно от списъците с метрики на туитовете.
Всъщност Twitter се е опитвал да показва броя на показванията няколко пъти в миналото, включително през септември миналата година, точно преди Елон да поеме приложението. Тези експерименти не доведоха до големи резултати и не помогнаха за подобряване на ангажираността с туитове. Елон Мъск обаче вярва, че това ще бъде печелившо занапред и че показването на туитърите на това колко хора са видели техните коментари ще насърчи по-голяма ангажираност.
Както при всяка нова функция на социалните медии, обществото ще реши и с времето ще разберем дали хората се интересуват от обхвата на туитовете по един или друг начин.
Instagram ще постави по-голям акцент върху снимките през 2023 г.
Ръководителят на Instagram Адам Мосери заяви, че платформата твърде много е заложила на популяризирането на видеоклипове и през 2023 г. снимките отново ще имат по-голям фокус.
Това е отлична новина за дългогодишните потребители на Instagram, които искаха да видят завръщане към корените на приложенията, с по-голям акцент върху фотосъдържанието. Трудно е да се твърди, че през последните няколко години приложението се е отклонило много повече към такива като TikTok. По-специално, "Reels" сякаш превзеха каналите на потребителите, променяйки изцяло усещането за приложението.
Трябва да се каже, че напоследък Instagram преследва най-новите тенденции, вместо да се съсредоточи върху основната си идентичност и да обособи добре дефинирана ниша. Инстаграм стана популярен благодарение на неподвижните изображения, позволявайки на потребителите да публикуват и споделят спомени или фотографски композиции като интерактивен фотоалбум, което беше основният му фокус.
Историите промениха всичко това и видяха, че по-младата потребителска база прегърна този нов визуален фокус, който Мета видя като перфектния начин да отнеме пазарен дял от конкурента Snapchat. "Историите" бързо се превърнаха в ключов фокус за растежа на приложението.
Въпреки това е хубаво да видим, че Instagram пренасочва фокуса си към някои от основните ценности на това, което направи Instagram велик, като очакваме с нетърпение да видим как това ще се приложи на практика през следващата година.
LinkedIn подобрява откриването на бюлетини чрез показване на бюлетините, за които потребителите са абонирани
В други новини от социалните медии LinkedIn се стреми да улесни намирането на подходящи бюлетини, като активира нова опция, която позволява на членовете да виждат кои бюлетини са абонирани за друг член в приложението.
Информационните бюлетини на LinkedIn са част от предложението за режим Creator Mode - след като потребителите включат този режим, те могат да създават свои собствени информационни бюлетини в приложението, които се споделят с абонатите чрез известия в приложението/поща. Това беше добавено заедно с възможността за създаване на собствени бюлетини от страниците на компаниите в началото на миналата година.
Докато Twitter и Meta се отказаха от опитите си за бюлетини, LinkedIn изглежда са намерили почва за внедряването им и помагат за изграждането на повече връзки за създателите чрез бюлетини. Тази нова възможност да се види за какви бюлетини е абониран даден потребител ще спомогне за това. Ако съдържанието е добро, колегите професионалисти от бранша вероятно ще се интересуват от това, за което са се абонирали, което ще даде повече гласност и ще събере повече абонати. Това може да е само от полза както за компаниите, така и за потребителите.
Като заключение можем да кажем, че първия месец от 2023 г. не ни лиши от интересни моменти в социалните мрежи, като за пореден път виждаме как платформите се стремят към усъвършенстване. Поради тази причина е важно Вашият бизнес да не изостава от промените, които се случват в социалните мрежи.
Ние от дигитална агенция BeShared винаги сме насреща да помогнем и заедно да оптимизираме и подобрим услугите ви.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари