Гигантът в стрийминг индустрията Netflix обяви стартирането на собствена платформа за рекламни технологии, само година и половина след като навлезе в рекламния бизнес. Този ход изправя компанията срещу други водещи играчи в сектора, като Google, Amazon, Comcast и други.
Това е голяма промяна в рекламния подход на стрийминг гиганта. Първоначално компанията си партнираше с Microsoft за разработване на своите рекламни технологии, което ѝ позволи да навлезе бързо в сектора и да настигне конкуренти като Hulu, който има собствен рекламен сървър от повече от десетилетие.
Със стартирането на собствена рекламна технология, стрийминг гигантът ще поеме пълен контрол върху бъдещето си в областта на рекламата. Този стратегически ход ще позволи на компанията да създава персонализирани рекламни преживявания за огромната си потребителска база от 270 милиона абонати.
Netflix отбелязва също, че това лято ще разшири възможностите си за закупуване на реклама, като включи нови партньори като The Trade Desk, Google's Display & Video 360 и Magnite. Любопитен факт е, че конкурентът Disney+ също има споразумение с платформата The Trade Desk.
Стрийминг гигантът се похвали и с успеха на своя поддържан от реклами план, като съобщи, че има 40 милиона активни потребители месечно. Впечатляващото е, че в рамките на само шест месеца от стартирането му, са регистрирани около 5 милиона нови потребители. Към април 2024 г. услугата има общо 270 милиона абонати във всички планове.
В същия ден, в който Netflix анонсира стартирането на своята собствена рекламна платформа, компанията също обяви, че продължава да навлиза в областта на събитията на живо. Сред новото съдържание, което платформата ще предлага скоро са няколко комедийни предавания на живо, стрийминг на мачовете от NFL по Коледа, боксов мач между Джейк Пол и Майк Тайсън, както и седмични предавания на американската компания за професионална борба WWE.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари