Netflix готви най-голямата промяна в дизайна на приложението си за телевизори

Павлин Луканов Последна промяна на 10 юни 2024 в 15:31 598 0

netflix

Снимка Cottonbro/Pexels

Netflix готви най-голямата промяна в дизайна на приложението си за телевизори

Netflix е пионер сред услугите за стрийминг на видео съдържание, като платформата има и най-много абонати в този сектор. Тя предлага разнообразно съдържание и инвестира значителни средства в оригинални продукции. Същевременно компанията въведе дори и игри в приложението си, с което се опитва да достигне дори до повече хора.

През последните години обаче, интерфейсът на платформата остава до голяма степен непроменен или поне еволюира с много малки стъпки. Изглежда обаче се задава голяма промяна в рова отношение. Netflix започва тестово въвеждане на първия си голям редизайн за приложението за телевизори от десетилетие насам. Основната цел е подпомагане на потребителите за по-бърз избор на съдържание, което да гледат.

Netflix иска да увеличи времето, което потребителите прекарват с приложението, като така да задържи настоящите си абонати и да привлече нови към по-евтиния си абонаментен план, който включва реклами. Проучване на компанията показва, че потребителите осъществяват действие определено като „очна гимнастика“, което представлява оглеждане на определени части от основния екран на Netflix при избор на съдържание, което им е интересно.

Очите на зрителите се прескачат бързо от името на реда на дадена секция към днешните топ избори, илюстрациите и описанията. Във връзка с това старши директорът за продукти за членове в Netflix, Пат Флеминг, споделя в интервю за Reuters, че желанието на компанията е да направи процеса по избор по-опростен, по-интуитивен и като цяло всичко да е по-лесно за навигиране в приложението.

В крайна сметка преработката в основната страница включва по-големи карти със заглавия, нова организация на информацията и подчертаване на лесни за четене части свързани със сериали и филми. Определен брой от близо 270 млн. потребители на платформата ще видят новия формат още от тази седмица. В последствие компанията ще разгледа обратната връзка и може да въведе промени преди да пусне новия интерфейс за всички.

Netflix традиционно набляга на времето на зрителската ангажираност, като ключов показател за развитието си. От следващата година компанията планира да преустанови споделянето на информация за броя на абонатите си, като по този начин иска да измести фокуса на инвеститорите.

Сред другите промени в приложението за телевизори, бутонът за менюто е изместен от лявата страна към горната част на екрана. Освен това е добавен нов раздел „My Netflix“, който показва сериали или филми, които са в процес на гледане или са запазени за по-късно. Netflix също така ще продължи да предлага персонализирани предложения за всеки потребител. Засега няма промени в алгоритъма за препоръки.

Всички новини
Най-четени Най-нови
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

Няма коментари към тази новина !