Meta вече позволява използването на аватари при провеждането на видеоразговори в Instagram и Messenger

Мария Иванова Последна промяна на 17 юли 2023 в 11:26 316 0

Meta Avatars

Снимка Meta

Meta вече позволява използването на аватари при провеждането на видеоразговори в Instagram и Messenger

Meta обяви нова функция за видеоразговори, която позволява на потребителите на Instagram и Messenger да използват аватари вместо истинските си лица. Новата функционалност е налична както за iOS, така и за Android и дава възможност на потребителите да участват във видеоконференции дори и когато не са готови да включат камерата си.

Компанията определя нововъведението като "трета опция", която се намира между видеоразговорите само със звук и пълноценните видеоразговори със звук и картина. “Понякога просто не сме готови за камерата. Няма ли да е чудесно, ако има трета опция между изключена и включена камера, която да ви позволи да се чувствате малко по-присъстващи по време на разговора?” - се посочва в публикация в блога на Meta.

Аватарите на Meta проследяват изражението на лицето и движенията на устата, което улеснява разбирането на това, което потребителите казват. В същото време те могат да избират и аватари на животни, включително котка, куче, бухал или лама. Това е добър начин за себеизразяване и добавяне на забавление към видеоразговорите и чатовете в Instagram и Messenger.

Meta добавя и анимирани стикери, които позволят на аватарите действително да вдигат палец или да се търкалят по пода от смях при разговор. Според блог публикацията на компанията, новите анимирани стикери могат да се използват в Instagram, Messenger, Facebook Stories и Reels, Facebook коментари и теми за съобщения. По този начин потребителите могат да изпращат стикери, в които техните аватари извършват определени действия, като например махане за поздрав, танцуване или ръкопляскане.

Междувременно компанията тества по-лесен начин за създаване на аватари във Facebook и WhatsApp. При него потребителите могат да си направят селфи на живо, на базата на което да получат предложение за аватар. След това те могат да ги персонализират допълнително, така че да ги представят най-добре.

Meta въвежда и т.нар "социални стикери". Те дават възможност аватарите на потребителите да комуникират с аватарите на техните приятели в стикери. Всеки може да маркира няколко приятели във Facebook Stories, така че аватарите им да се появят заедно в стикер.

През април Meta разкри, че в нейните платформи са създадени повече от 1 милиард аватара. Компанията представи аватарите за първи път през 2020 г. като начин да се конкурира с Bitmoji на Snap и оттогава непрекъснато ги актуализира, за да изглеждат по-реалистични.

Всички новини
Най-четени Най-нови
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

Няма коментари към тази новина !