Какво ново се случи в социалните мрежи през октомври

OFFNews Последна промяна на 23 ноември 2022 в 10:35 930 0

BeShared

Снимка BeShared

Какво ново се случи в социалните мрежи през октомври

Октомври беше динамичен откъм новини свързани със социалните мрежи и платформи. YouTube актуализира функциите на YouTube shorts, докато Twitter насърчи продажбите на платформата в партньорство с Shopify. Meta пусна функция за списък с повиквания за WhatsApp и сподели информация за репостове в Instagram. И накрая, TikTok пусна стриймове на живо за множество участници.

• Кратките видеоклипове вече могат да се намерят във всяка платформа освен в TikTok, като Meta, TikTok и Youtube се конкурират за потребители.

През юли 2021 г. YouTube за пръв път пусна своя версия на кратките видеоклипове, наречена YouTube Shorts, която вече е достъпна в 100 държави по света и се гледа повече от 6.5 млрд. пъти дневно. През октомври 2022 г. YouTube пусна нова опция за подобряване на късометражните видеоклипове, като създателите на съдържание вече могат да добавят глас зад кадър.

За повечето това не е актуализация, която те вече не познават от TikTok и Instagram Reels, така че не е революционно допълнение във функционално отношение, но за YouTube функцията предлага нови начини за подобряване на собствените им клипове. Те определено не бива да забравят силата на видеомаркетинга, особено след като YouTube все още има монопол по отношение на по-дългите видеоклипове, въпреки че на свой ред TikTok вече позволява и по-дълги видеоклипове.

Поради тази причина различните брандове могат да използват кратките клипове в YouTube, за да повишат осведомеността за своята марка или да разширят целевата си аудитория. Разбира се, трябва да проверите дали този тип на съдържание се вписват във вашата стратегия и дали има смисъл да прокарвате присъствието си в платформата, която принадлежи на Google.

• Twitter дава възможност за онлайн пазаруване с Shopify

Вече можете да свържете профила си в Twitter с магазина си в Shopify и да свържете карусел, подобен на този в Instagram, с около 50 продукта за продажба в профила си в Twitter. Те ще се актуализират автоматично и потребителите ще бъдат препращани директно към магазина Ви само с едно кликване.

Въпреки това актуализацията не отговаря на изискванията на конкурентните платформи по отношение на функционалността, тъй като потребителите на Meta платформи дори не трябва да напускат съответното приложение за процеса на покупка. Като цяло много платформи се фокусират върху разширяването на възможностите за електронна търговия, тъй като това увеличава ангажираността и приходите.

Със своите 360 млн. потребители Twitter може да бъде печеливша цел за следващата Ви кампания за маркетинг на влиятелни личности, когато е разширена с Shopify. Управлението остава лесно, отчасти заради процеса на автоматично синхронизиране и отчасти заради таблото за управление на Shopify.

• Meta предлага актуализации за Whatsapp с функция за връзка за повикване и Instagram с функция за повторно публикуване
Както знаем от Zoom или Teams, вече е възможно да споделяте връзки за обаждане в WhatsApp с приятели, семейство или бизнес партньори.
В началото на Октомври, главният изпълнителен директор на Meta Марк Зукърбърг обяви актуализацията, както и че компанията тества и криптирани видеоразговори с до 32 души. Чакаме тази възможност за т.нар. общности на WhatsApp от април 2022 г., а сега изглежда, че функцията е достъпна за някои от тях. Засега Meta не е публикувала никакви допълнителни подробности за нея, въпреки че може да се предположи, че функцията ще бъде пусната скоро.

От друга страна, Instagram потвърди, че потребителите скоро ще могат да препубликуват публикации и reels видеа от други потребители. Проучва се възможността за споделяне на постове във фийда - така че хората да могат да споделят това, което харесват, и оригиналните създатели да бъдат признати за работата си.

• Излъчване на живо с множество участници
През последните месеци функцията беше тествана отново и отново, но едва сега потребителите на TikTok имат възможност да поканят до петима гости в своето излъчване на живо и да увеличат взаимодействието на потоците. На гостите се предоставят собствени видеокутии за гости, които са ясно разпознаваеми за зрителите.

Потоците на живо с гости бяха въведени в TikTok през юли 2021 г., когато можеше да се добави само един гост в режим на разделен екран. Актуализацията е възможност за повече дискусии на живо, телевизионни сесии на живо и други, като същевременно позволява на брандовете да представят продукти. Като цяло тя улеснява значително сътрудничеството с влиятелни личности в платформата. Има обаче една уловка. Понастоящем само акаунти с повече от 1000 последователи могат да излизат на живо в TikTok, а тези с повече от 5000 могат да канят гости.
Тенденциите в социалните мрежи се променят с бързи темпове и не чакат никого, затова ако бизнесът Ви се нуждае от промяна – екипът на BeShared е насреща, за да помогне в развитието на Вашия бранд в социалните канали.

Всички новини
Най-четени Най-нови
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

Няма коментари към тази новина !