Как една българска дигитална платформа помага на хотелите при криза

Offnews Последна промяна на 29 ноември 2020 в 22:27 4648 0

tourism plane

Още през пролетта българските хотели и къщи за гости претърпяха сериозни загуби заради кризата с COVID-19. Сега, когато втората вълна е напът отново да ги затвори, една българска дигитална платформа предлага добри възможности за справяне със ситуацията.

Тя се нарича Luxury Discounts и още през март 2020 г., стартира кампанията “Почивка в България”. Основната цел на тази инициатива е да мотивира българите да почиват в България и по този начин да подкрепят както туризма, така и българската икономика в цялост. Туристическият бранш, както всички знаем, представлява огромен процент от икономиката. Блокирането му тази година доведе до косвеното блокиране на почти цялата икономика, поради което много семейства останаха без препитание.

Кампанията “Почивка в България” бързо се припозна от десетки български звезди, които я подеха като своя. В нея се включиха популярни актьори, певци, спортисти и др. сред които: Яна Маринова, Ники Илиев, Тервел Пулев, Башар Рахал, Дивна, Луиза Григорова, 100 кила, Александра Жекова, Златните Момичета на България, Тита и много други. Те не само, че направиха своята ваканция в България, а и споделиха впечатленията си от местата, на които са били в социалните мрежи. Десетки хотели от всички краища на България също повярваха в каузата и участваха активно в реализирането на кампанията като предлагаха изгодни оферти на всички желаещи. Платформата продължава с добрите предложения и през зимния сезон, давайки възможност те да бъдат използвани след време, когато мерките вече не са толкова строги.

Luxury Discounts e дигитална туристическа агенция от ново поколение, която предлага най-добрите хотели и екскурзии на ексклузивни промоции. Сайтът е достъпен само за регистрирали се потребители, които търсят висок клас хотели на достъпни цени. Фирмата започва дейност през 2016 г. и днес си партнира с над 250 хотела от България, Турция и Гърция.

Целта на проекта е да въведе иновациите в туристическия сектор по начин, който да подпомогне хотелиерския бранш и не се свежда само до платформи за отдаване под наем на частни имоти. А ако съдим по големия интерес както от хотелиерите, така и от туристите, по всичко личи, че тази цел е постигната.

Всички новини
Най-четени Най-нови
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

Няма коментари към тази новина !