Facebook прави визуална търсачка за покупки в Instagram

Offnews Последна промяна на 23 юни 2021 в 11:03 4911 0

Instagram1

Най-голямата социална мрежа в света разработва търсачка за визуално търсене в Instagram. Компанията също прави и нови функции за пазаруване в WhatsApp и Marketplace.

Новата визуална търсачка ще наподобява тези на Snapchat и Pinterest. Тя ще помага на потребителите да открият търсените от тях продукти в Instagram, използвайки своите камери. Освен това, докато сърфират в платформата, те ще могат да докоснат избран продукт и визуалното търсене ще им покаже всички подобни продукти, налични в приложението.

В допълнение към визуалното търсене на Instagram, скоро ще стартира и функцията Facebook Shops в приложенията Marketplace и WhatsApp. Чрез нея представителите на бизнеса ще могат да създават свои продуктови каталози, както и дори витрини с предлаганите от тях стоки и услуги.

Facebook разработва още една нова функция, наречена Shops ads. Тя ще позволи на продавачите да таргетират реклами на основата на "индивидуалните предпочитания на потребителите за пазаруване".

Всички новини
Най-четени Най-нови
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

Няма коментари към тази новина !