
Най-голямата социална мрежа в света разработва търсачка за визуално търсене в Instagram. Компанията също прави и нови функции за пазаруване в WhatsApp и Marketplace.
Новата визуална търсачка ще наподобява тези на Snapchat и Pinterest. Тя ще помага на потребителите да открият търсените от тях продукти в Instagram, използвайки своите камери. Освен това, докато сърфират в платформата, те ще могат да докоснат избран продукт и визуалното търсене ще им покаже всички подобни продукти, налични в приложението.
В допълнение към визуалното търсене на Instagram, скоро ще стартира и функцията Facebook Shops в приложенията Marketplace и WhatsApp. Чрез нея представителите на бизнеса ще могат да създават свои продуктови каталози, както и дори витрини с предлаганите от тях стоки и услуги.
Facebook разработва още една нова функция, наречена Shops ads. Тя ще позволи на продавачите да таргетират реклами на основата на "индивидуалните предпочитания на потребителите за пазаруване".
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Moirae
Си кацна в Москва, Путин четка китайския си гост преди вечерята с еленско и рибена чорба
Mateevk
Северна Македония дава на Украйна 4 щурмовака Су-25
Mateevk
''Страна на възможностите''. Москва кани българските IT-та да емигрират в Русия по улеснена процедура
Djevel
Велизар Шаламанов: Русия има таен план за България и Молдова