В стремежа си да се позиционира още по-успешно в перспективния сегмент на подкастите Spotify подписа ексклузивен договор с принц Хари и Меган Маркъл за излъчване на техен подкаст в музикалната платформа. Считано от началото на 2021 г. дукът и дукесата на Съсекс ще създават множество подкасти в шведския музикален сайт. Всъщност първият епизод ще се появи още този месец и ще бъде празнична специална продукция в партньорство с новата аудио компания на кралската двойка – Archewell Audio.

„Това, което най-много ни харесва в подкастите е, че те напомнят на всички ни да спрем за момент и наистина да започнем да слушаме, да се свържем един с друг, без други поводи за разсейване“ – споделят в общо изявление принц Хари и Мегън Маркъл – „С предизвикателствата, които ни донесе 2020 г. никога не е имало по-важен момент, в който да направим това, защото когато се изслушваме и изслушваме своите истории, ние си напомняме колко силно сме свързани взаимно.“

Spotify отказа да разкрие информация за финансовите параметри на партньорството. От компанията обаче са уточнили, че самото споразумение е подписано с Archewell Audio. От музикалната платформа посочват, че съдържанието, което дукът и дукесата ще създават за нея, ще бъде такова, което ще внесе оживление и ще забавлява аудиторията по целия свят. Цялата продукция ще бъде достъпна безплатно за потребителите, въпреки че е ексклузивна.

Припомняме, че през септември кралската двойка подписа многогодишно споразумение с филмовата платформа Netflix, в която ще създава съдържание, „което информира, но също и дава надежда“. По всичко личи, че двамата имат огромно желание да се наложат в развлекателната индустрия, партнирайки с най-големите платформи в този сегмент.

За Spotify пък това е поредната договорка за подкаст продукция – един ИТ медиен сектор, в който шведският технологичен гигант прави всичко възможно да заеме лидерска позиция. През последните месеци той непрекъснато добавя нови подкаст партньори, включително бившия американски президент Обама и неговата първа дама, Джо Роуган и много други. В добавка компанията придоби и множество по-малки играчи в този сегмент, включително The Ringer, Gimlet и Parcast.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *