Шведската платформа за стрийминг на музика Spotify вече позволява на всички свои потребители да създават свои собствени видео подкасти. По този начин всеки, който желае, може да кандидатства за публикуване чрез инструмента за създаване на подкасти Anchor.

Екипът на компанията съобщава, че се отваря достъпа до опцията за повече хора, които искат да пуснат свой собствен подкаст и да достигнат до нова аудитория. В допълнение – платформата им предоставя възможност да печелят от своите предавания чрез абонаменти.

Spotify е имала 2.9 млн. подкаста към второто тримесечие, което е с около 12% повече спрямо предходните три месеца. Всичко това ѝ помогна да увеличи рекламните си приходи, тъй като подкастите привличат повече потребители за по-дълго, предлагайки по-дълго време за слушане на реклами.

Компанията иска да добави повече инструменти за рекламодателите и ще направи своята платформа за подкаст реклама и издаване Megaphone налична в Германия, Франция, Испания и Италия. В момента с този инструмент работят около една трета от топ 200 подкастите в Spotify и Apple.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *