TikTok стартира партньорство с водещи музикални стрийминг услуги като Spotify, Apple Music и Amazon Music за разработването на нова функция, която ще позволи на потребителите да запазват директно в предпочитаното от тях приложение песните, които чуват във видеоклиповете на платформата.
Новата функция на TikTok се нарича Add to Music app (“Добавяне в музикалното приложение”) и вече е налична като бутон с надпис Add Song (“Добавяне на песен”) до името на песента в долната част на видеоклиповете за някои от потребителите на социалната мрежа. Когато те докоснат бутона за първи път, те ще могат да изберат коя музикална услуга предпочитат по подразбиране.
Абонатите на Spotify ще могат да запазват песни в плейлистата си "Liked Songs" на музикалната стрийминг услуга. Освен че могат да настроят функцията по подразбиране при първото си взаимодействие с нея, те могат да я открият и на страницата с настройки в раздел "Музика".
След като бъде активирана, потребителите ще могат да избират бутона "Добави в Spotify" всеки път, когато в TikTok попаднат на песен, която харесват и искат да чуят отново. Достъп до функцията може да се получи и от страницата с подробна информация за даден изпълнител.
Подобна функционалност ще бъде налична и за слушателите на Amazon Music. В това приложение песните от TikTok ще бъдат добавяни към "TikTok Songs" или в друга избрана от потребителите плейлиста.
В Amazon Music обаче функцията ще бъде налична само за Prime и Unlimited абонатите. Докато Spotify ще поддържа възможността за запазване на песни за всички потребители, независимо дали заплащат такса или не. Що се отнася до Apple Music, тя е изцяло платена услуга и всички нейни абонати ще получат достъп до новата опция.
Възможността за добавяне на песен от TikTok към Spotify, Amazon Music и Apple Music цели да увеличи полезността на социалната мрежа за музикалните фенов. Освен това компанията вижда потенциал и за монетизиране на интеграцията чрез своята програма за музикален маркетинг и дистрибуция на изпълнители SoundOn.
"TikTok вече е най-мощната платформа за откриване и популяризиране на музика в света, която помага на изпълнителите да се свързват с нашата глобална общност, за да стимулират ангажираността с тяхната музика" - посочва в изявление Оле Оберман, глобален ръководител на отдела за развитие на музикалния бизнес на TikTok.
Функцията "Добавяне в музикално приложение” вече е налична за потребителите в САЩ и Великобритания, като се очаква скоро обхватът ѝ да бъде разширен.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари