Microsoft обяви пускането на Copilot Wave 2 – втората вълна функции на платформата с изкуствен интелект, като те са насочени към подобряване на работния процес на хората. Функциите са част от Microsoft 365 Copilot – версията за служители и бизнес клиенти.
Първата голяма новост се казва Copilot Pages. Microsoft описва услугата като „динамично платно за AI колаборация между хората“. Това ще бъде основата на изцяло нова система за работа със знания.
Copilot Pages може да взима генерираното от AI съдържание и го разполага във въпросното платно. В него потребителят може да го редактира, променя и споделя. То ще е достъпно за целия екип и всеки, на когото е даден достъп. Направените промени ще се виждат от всички в реално време, а Copilot ще се държи като още един колега от екипа и ще помага с допълнителни идеи, данни, файлове и т.н. „Това е изцяло нов работен процес – мултиплейър, човек към AI към човек“, казва Microsoft. Copilot Pages ще бъде достъпна и за безплатните потребители на Copilot, които вече са над 400 млн. Изискването е само да използват Microsoft Entra акаунт.
Copilot ще бъде внедрен и в Excel за всички ползватели на Microsoft 365. Досега услугата беше пробна, но вече става налична за всички, като платформата получава и още възможности. Сред тях са възможност за работа с данни, които не са форматирани като таблица, поддръжка на повече формули, допълнително форматиране и помощ при създаването и работата с визуализации, както и обработка на текст.
Друга голяма новост е Copilot in Excel with Python. Популярният език за програмиране бива внедрен в Excel с помощта на Copilot, като това отваря вратата за използване на асистента за по-сложни анализи на данните, включително оценка на риск, машинно обучение, изготвяне на прогнози и визуализации. Не са нужни познания по програмиране, а потребителят може на обикновен език да опише на Copilot от какво се нуждае и асистентът сам ще си изработи нужния програмен код.
Copilot влиза и в PowerPoint. Той ще помага за изработката на презентации за по-кратко време, като ще има и функция за използване на готови, брандирани теми на фирмата и др. Дори ще може да работи само с предварително одобрени от фирмата изображения.
Copilot ще получи и повече функции в Teams. Потребителите ще получават анализ на обсъденото по време на срещата, както и да се обърне внимание на пропуснати детайли. Например имало ли е въпроси, които са останали без отговор.
Copilot в Outlook също е обновен. Той ще анализира съдържанието на имейлите, контекста и ще може да дава обобщение на разговорите и на писмата. Може да дава и обяснение защо е приоритизирал дадени писма. Потребителят ще може и да обучи Copilot Кои са важните за него теми, думи и хора, за да могат писмата с тях да получават по-голям приоритет.
Разбира се, Copilot влиза и в Word. Платформата ще може да помага за референции на информация от други документи, презентации, имейли, PDF и т.н. Данните ще бъдат използвани и за изготвяне на чернови.
Copilot ще помага и в OneDrive. Целта му ще е да помага за бързото намиране на файлове, конкретна информация в тях, сравнение на документи и файлове, резюмета и др.
Microsoft казва, че това е само началото на иновациите от Wave 2. През следващите два месеца компанията ще обяви още новости за подобряване на продуктивността и работния процес.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари