Само седмица след поредното мащабно прекъсване на Facebook, което спря всички приложения на социалната мрежа за над 6 часа, Instagram посочва, че тества известия в апликацията, които ще предупреждават потребителите за “временни проблеми”.
Новите съобщения ще се показват в емисията, заедно с други известия. Те могат да бъдат използвани, за да уведомят потребителите за конкретни проблеми, като качването на Story, което не работи, или по-мащабен проблем, като двете прекъсвания миналата седмица. Важното е, че Instagram не планира да ви уведомява за всеки проблем, а само за такива, които може да станат източник на объркване.
“Няма да изпращаме известие всеки път, когато има прекъсване, но когато видим, че хората са объркани и търсят отговори, ще определим дали нещо подобно може да помогне да се изяснят нещата”, пише Instagram в публикация в блога си. Компанията добавя, че тества функцията в САЩ “за следващите няколко месеца”.
Отделно Instagram показва и нов раздел “състояние на акаунта” в приложението си, който има за цел да предупреди потребителя “какво се случва с неговия акаунт” най-общо казано. Компанията посочва, че започва с известия за публикации, които са премахнати и когато акаунтът “е изложен на риск да бъде деактивиран” поради нарушения на правилата.
Според Instagram функцията има за цел да улесни потребителите да разберат защо една публикация може да е била премахната и дали има опасност да загубят акаунта си напълно. Докато приложението е уведомявало потребителите и в миналото, когато публикация е етикетирана или премахната, компанията не винаги е вършила добре тази работа, уведомявайки потребителите кои политики са нарушени. Бордът за надзор многократно е казвал на Facebook, че трябва да обяснява по-добре правилата на потребителите си и състоянието на кааунта им може да помогне точно за това.
Освен това състоянието на акаунта може да е полезно и за по-специфичен проблем на Instagram – притеснението относно “shadowbanning”. Компанията посочва, че в следващите месеци планира да актуализира състоянието на акаунта, за да знаят потребителите как се разпространява и препоръчва съдържанието им в различни части на Instagram.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари