Изглежда, че почти всяка голяма технологична компания работи върху подобна на Clubhouse социална аудио функция. След Twitter, Facebook и Spotify, социалната мрежа LinkedIn също подготвя аудио базирана функция.

Правим ранни тестове за създаването на уникално аудио изживяване, свързано с професионалната идентичност на потребителите ни“ – се посочва в изявление на компанията. От него става ясно още, че бета тестовете на новата функция ще започнат съвсем скоро.

Тя ще изглежда по подобен начин като Clubhouse и Twitter Spaces. На екрана ще бъдат показани лекторите, а отдолу ще се вижда списък с хора от публиката.

Подобно на Clubhouse и в LinkedIn скоро ще бъдат обозначавани със специален знак създателите на съдържание, които ще имат достъп до инструменти като Stories, LinkedIn Live видео излъчване, бюлетини и др. Съществуват и инструменти за присъединяване и напускане на стаята, реагиране на коментари и искане на думата.

Разработчиците на LinkedIn посочват, че са се насочили към създаването на аудио-базирана мрежова функция, защото потребителите й имат нужда от повече начини за комуникация. „Виждаме ръст от близо 50% при разговорите в LinkedIn, отразени в истории, видео споделянията и публикациите в платформата“ – споделя Сузи Оуенс, говорител на компанията. „Търсим начини как да добавим звук към събитията и групите в нашата платформа, за да предоставим на членовете си допълнителни възможности за комуникация в тяхната общност“ – допълва още тя.

От LinkedIn вярват, че тъй като аудио изживяването ще бъде свързано с професионалната самоличност на потребителите, те ще се чувстват комфортно да говорят, коментират и да се ангажират по друг начин със съдържанието. „Нашият приоритет е да изградим доверена общност, където хората да се чувстват в безопасност и да могат да бъдат продуктивни“ – посочва Оуенс.

През 2020 г. около 21 милиона души са присъствали на онлайн събития в LinkedIn и груповите сесии на компанията са се увеличили с 30% в сравнение с предходната година. Повече от 60% от потребителите на платформата са работили отдалечено до края на 2020 г., докато преди пандемията те са били едва 8%.

Очаква се половината работна ръка в света да продължи да работи от вкъщи поне част от времето, дори след като пандемията приключи. Този факт открива нови възможности за развитие на онлайн мрежите, включително и по отношение на предлаганите от тях аудио изживяванията.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *