Седем причини, поради които да използваме Google Ads

OFFNews Последна промяна на 07 декември 2022 в 11:40 1963 0

Google Ads BeShared

Снимка BeShared

Седем причини, поради които да използваме Google Ads

В днешно време една от най-големите цели, които компаниите си поставят, е да увеличат максимално информираността за своя бизнес и продуктите и услугите, които предлагат, като същевременно с това непрекъснато се стремят да увеличат трафика към уебсайта си. Може би се чудите дали трябва да използвате Google Ads? Може би тези 7 причини, ще ви помогнат да вземете информирано решение.

1. Плащате само за резултати

Едно от най-големите предимства за работата с Google Ads е фактът, че плащате само за успеха на вашата компания. С други думи, поради естеството на начина, по който работи PPP („плащане при клик“), вие ще плащате само за броя кликвания върху вашата реклама или връзка. Това означава, че не трябва да се тревожите за загуба на пари, ако кампанията ви се окаже по-малко успешна от очакваното, тъй като малко кликвания означава, че ще платите на Google малко пари. Въпреки това е добре да настройте кампанията си точно, за да може броят кликове, който получите, да си струва парите, които ще платите. Няма минимален праг на бюджета, което позволява на всички бизнеси да участват, независимо от размера им.

2. Измеримост

Не можете да подобрите нещо, ако първо не можете да измерите ефективността му. Всеизвестен факт е, че онлайн маркетингът е много по-измерим от рекламите по телевизията или да речем, билбордовете. Това се държи на технологиите, които са инвестирани през последните няколко години. Google Ads измерва по-бързо и по-подробно дори в сравнение с традиционното SEO (оптимизация за търсачки), където често може да бъде трудно да се определи какво точно води до повишаване или намаляване на класирането на вашия уебсайт. Google Ads все още води с широка гама от PPC показатели, които позволяват да се изследва внимателно представянето на различни аспекти от рекламата до най-малкия й детайл. Това ви дава възможност да определите дали кампанията е изпълнила очакванията ви. А ако не е, какво може да се направи за подобряване на нейната ефективност.

3. Гъвкавост

Кампаниите в Google Ads могат лесно да бъдат персонализирани, което ви позволява да се съсредоточите върху конкретни целеви аудитории и онлайн потребители. Сред наличните филтри, които можете да приложите към вашите аудитории, са език, местоположение, използвано устройство и т.н.

Можете също така да настроите конкретни типове съвпадение на ключовите думи, което ви позволява да показвате рекламата си само на хора, които търсят точните ключови думи, които сте посочили. От друга страна, можете също да предоставите на Google Ads „отрицателни ключови думи“, под които не искате вашия уебсайт или реклама да бъда намерени.

4. Ето къде са всички

Познавате ли някого, който никога не е използвал Google? Ние също. Google Се превърна в част от ежедневието на почти всички ни, в по-малка или по-голяма степен. Това е водещата и най-популярна търсачка в света. Google се е превърнал в център, към който хората се обръщат, ако имат въпрос или запитване по определена тема. Така че рекламирането в Google наистина ще е от полза, като се има предвид, че много от вашите потенциални клиенти са там по една или друга причина. Да не говорим за популярността на партньорите на Google – YouTube и Gmail, които също използват Google Ads.

5. Ангажираност

През годините Google засили усилията си да продължи да подобрява и надгражда Google Ads. Ангажиращите рекламни формати, като рекламите във видеоклипове в YouTube, правят път за повече харесвания, коментари и разбира се – кликвания. Това означава повече приходи за вашата компания. Което от своя страна означава повече приходи за Google. Видео рекламите са се превърнали в незаменима част от маркетинговата стратегия на рекламодателите със силни резултати и рекламата във видео може да осигури точно това. Всеки ден в YouTube се гледат милиарди видеоклипове. Все още ли се съмнявате в потенциалния обхват, който можете да получите чрез рекламиране в YouTube? Обзалагаме се, че не.

6. По-лесно и по-бързо от SEO

Google Ads и SEO са важни компоненти, които принадлежат към маркетинга за търсачки (SЕМ). Когато се прилагат правилно, и двете могат да ви помогнат да увеличите и оптимизирате присъствието си в Google и нейните партньорски продукти. Въпреки това, когато се сравняват двете, става ясно, че за по-бързи и по-добри резултати Google Ads е правилният избор.

Да приемем, че искате да рекламирате своя наскоро стартиран уебсайт. Виждането на резултати чрез SEO отнема известно време, обикновено няколко месеца, преди да започнете да виждате уебсайт си да се показва в търсенията в Google. Поради ожесточената конкуренция от малки и големи компании, които вече са утвърдили позициите си в органичното търсене, вашият уебсайт трудно ще се отличи.

Въпреки това, като използвате Google Ads, можете бързо да стигнете до първите няколко страници в Google, което след това ви помага да позиционирате уебсайта си над други органични резултати. Веднага след като вашият уебсайт започне да работи, можете да започнете да правите рекламата си видима в рамките на 24 часа. Важно е да се отбележи, че използването на Google Ads не означава да се откажете изцяло от SEO. Напротив, използвайте Google Ads, за да укрепите позицията си в Google и неговите партньорски продукти, като същевременно работите върху подобряването на органичното си класиране със SEO. Използвайки резултатите, които сте получили от кампанията си в Google Ads, след това можете да откриете колко ефективни са били вашите ключови думи, което ви позволява да използвате данните от Google Ads по-късно, когато създавате SEO кампания.

7. Ремаркетинг в Google Ads

Подобно на начина, по който динамичните реклами работят, ремаркетингът на Google Ads е функция, която позволява на уебсайтовете да показват насочени реклами на потребители, които вече са посетили сайта им. Тези реклами могат или просто да показват реклами за конкретни продукти или услуги, които те са гледали преди това на вашия уебсайт (динамичен ремаркетинг). Той служи като постоянно напомняне на вашите предишни посетители да се върнат на уебсайта ви и да завършат покупката си. Това става възможно чрез добавяне на прост код (бисквитка) към вашия уебсайт, който след това може да се използва за маркиране на посетителите на вашия уебсайт.

И ако това не са достатъчни причини за вас, помислете, че по-голямата част от вашата конкуренция вероятно също използва Google Ads. Така че, за да не изоставате, определено обмислете да изведете маркетинга си в търсачки на следващото ниво.

Вашата компания използва ли Google Ads? Ако все още не сте сигурни, че ще може да създадете добра реклама в Google, отговаряща на изискванията на вашия бранд, ние от дигитална агенция BeShared сме насреща, за да създадем правилната рекламна кампания за бизнеса ви.

Всички новини
Най-четени Най-нови
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

Няма коментари към тази новина !