Съвети за успешни имейл маркетинг кампании

BeShared Последна промяна на 21 юли 2022 в 18:20 7518 0

Email Marketing

Снимка BeShared

Email Marketing

Имейл маркетингът ви помага да се свържете с аудиторията си, за да популяризирате своя бранд и да увеличите продажбите. Можете да правите много неща с електронната поща, като например да продавате продукти, да споделяте някои новини, да напомняте за изоставена количка и съответно да намалявате процента за изоставена такава, или да разказвате истории свързани с бранда.

Дигиталната агенция BeShared подготви следните полезни съвети как да създавате успешни имейл кампании и да развивате своя бизнес.

1. Създайте план за имейл маркетинг.

За да улесним частта от планирането, изброихме някои най-добри практики, които трябва да имате предвид, когато изготвяте имейл маркетинг стратегия.

  • Определете вашата аудитория

Без значение какво продавате, трябва да имате ясна представа коя е вашата аудитория, за да комуникирате ефективно с нея. Добре е да сегментирате потребителите в рамките на вашата аудитория, така че да можете да им изпращате персонализирани и целеви имейли, които да спомагат за увеличаване ангажираността, както и за изграждане на отношения на доверие и генериране на по-голяма възвръщаемост на инвестициите.

  • Източници за регистрация

Някои от най-ценните данни, които формулярят за регистрация може да предложи, са как и къде потребителите се абонират за имейл съобщения.

  • Сегменти и групи

Следва да разделите аудиторията си на по-малка група от хора или иначе казано на сегменти и групи. Така ще можете да изпращате по-подходящи и персонализирани имейли до получателите – колкото по-подходящо насочена е кампанията, толкова по-добри ще са резултатите.

  • Напишете интригуващо съдържание

След като вече знаете на кого пишете, е време да помислите за съдържанието си. Основните въпроси на които трябва да си отговорите са - какво искате да кажете на публиката си, каква е стратегията за маркетинг съдържание. Целта ви е изпращате имейли, които наистина да заинтригуват абонатите, така че трябва да знаете за какво са се регистрирали и какво очакват.

  • Установете честотата и целите си на изпращане

Няма определено правило за това колко често трябва да изпращате имейли на клиентите си, но ако изпращате твърде често, абонатите ви вероятно ще ограничат имейлите или ще се отпишат напълно. Изберете да изпратите кампанията си със собствен график и проверете процентите на отписване и процентите на кликване, за да коригирате честотата, ако е необходимо.

  • Направете график

Един от начините да сте сигурни, че вървите в правилната посока, е да създадете календар със съдържание, за да планирате кампаниите, публикациите в блогове, постове в социални медии и др. Графикът за имейл маркетинг ще зависи от бранда ви, видовете съдържание и честотата на изпращане.

2. Създайте привлекателен дизайн на имейлите

Когато създавате имейл кампании, фокусирайте се върху съобщението си и поддържайте дизайна си ясен. Подредете всички елементи за кампанията в йерархия, като поставите най-важната си информация или основния извод в началото, така че хората да могат бързо да огледат имейла ви, ако нямат време.

3. Тествайте имейлите си

  • Тествайте чрез различни имейл клиенти и доставчици
  • Не забравяйте да проверите имейлите на мобилни устройства, тъй като те могат да изглеждат различно в адаптивния дизайн.
  • Изпращайте тестови имейли до приятели и колеги

Ако имате приятели или колеги, които могат да проверят имейла Ви за правописни грешки и да ви дадат обратна връзка относно форматирането, можете да им изпратите тестов имейл, за да могат да прегледат кампанията директно във входящата си кутия.

  • Намерете най-добрата версия с A/B тестови кампании

Мислите че може да има определено време от деня, когато е най-вероятно клиентите да направят покупка чрез кампанията? Провеждането на A/B тест ви позволява да експериментирате с различни версии на имейли-те, за да видите как промените, които правите, влияят върху резултатите ви.

4. Анализирайте представянето си

  • Отваряне и кликване

Това са най-очевидните статистически данни за измерване на ангажираността на кампанията, тъй като те показват доколко темите и съдържанието на кампанията резонират с определения списък. Но е важно да обмислите как процентите на отваряне и кликване се сравняват с други конкурентни брандове – в противен случай гледате статистиката си във вакуум.

  • Трафик на уебсайта

Кампаниите, които изпращате, могат да ви помогнат да насочите повече трафик към уебсайта или онлайн магазина.

Когато искате да съобщите нещо за бранда или да продадете продуктите си, имейл маркетингът е един от най-рентабилните начини да го направите. Ако все още не сте сигурни, че ще може да създадете добра имейл кампания, отговаряща на изискванията на бранда, ние от дигитална агенция BeShared сме насреща, за да създадем правилната имйел маркетинг кампания за бизнеса ви.

Всички новини
Най-четени Най-нови
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

Няма коментари към тази новина !