Как да получите първите си 1000 последователи в Инстаграм за най-кратък период от време

BeShared Последна промяна на 06 март 2024 в 10:17 1067 0

BeShared

Снимка BeShared

Как да получите първите си 1000 последователи в Instagram за най-кратък период от време

Набирането на повече последователи в Instagram е от съществено значение за Вашите бизнес цели. Но как да го направим особено ако имаме под 1000 текущи последователи.

За никого не е тайна, че бизнес възможнстите в Instagram продължават да се увеличават. Приблизително 90 % от 1 милиард активни месечни потребители в Instagram следват бизнес акаунт в платформата, а бизнес акаунтите са над 200 милиона. Но ето къде идва предизвикателството: Освен ако не сте известни, е трудно да съберете много последователи в Instagram без упорита работа. Особено трудно е, ако сте малък бизнес, който използва маркетинг в Instagram, за да спечели повече клиенти. Откъде изобщо да започнете?

За щастие можете да направите няколко неща веднага, за да съберете поне 1000 истински последователи за своя личен или професионален профил в Instagram. Всичко е въпрос на това да знаете къде да инвестирате времето и усилията си. В тази публикация ще обсъдим няколко стратегии, които ще ви помогнат да спечелите тези последователи - от създаването на привлекателен за последователи профил в Instagram до създаването на цялостен бранд.

1. Използвайте календар за съдържанието

По-голямата част от работата в Instagram се извършва, преди да отворите приложението. От една страна, трябва да планирате публикуването на нови публикации в Instagram непрекъснато и въпреки че е изкушаващо да публикувате, когато ви обземе вдъхновение, важно е да намерите ритъм, който да ви помогне да се възползвате от тенденциите.

Да не говорим, че това ще ви помогне и да си създадете общност, която ще очаква от вас конкретни публикации в определено време. Постоянното планиране, писане и публикуване на публикации в Instagram изисква изключително ниво на организация. Поради тази причина препоръчваме да използвате календар за съдържание в социалните мрежи, за да организирате предварително графика на публикациите си.

2. Персонализирайте профила си в Instagram

Въпреки, че е много важно да следваме трендове и следим какво прави нашата конкуренция, не бива да приличаме на всеки друг Инстаграм профил в нашата ниша. Важно е да се открояваме с нещо специално, което да накара потребителите да ни последват тъй като няма друг като нас.

Най-бързо разрастващите се профили в Instagram са тези, които грабват хората с нещо, което не са виждали до сега. Може вашия профил да предлага много по-голяма безплатна стойност, да пречупвате трендовете през вашата призма, с което да ги подобрявате или дори да сте много по-постоянни и подредени във вашето съдържание от останалите.

3. Уверете се, че професионалист управлява вашия акаунт

Вашият бизнес профил трябва да се управлява от един човек (може би двама), който да бъде експерт в сферата на социалните мрежи. Ако е възможно, изберете човек с опит в платформата и се уверете, че той е в течение на всички нови функционалности, които Instagram предлага - от Reels до пазаруване в Instagram. Ние от дигитална агенция BeShared можем да ви помогнем в тази задача.

Въпреки това можете да се научите да създавате съдържание за Instagram, като научите как да станете дигитален създател и изтеглите различни шаблони за създаване на съдържание от интернет.

4. Следвайте най-добрите практики за фотография и графичен дизайн

Следвайте най-добрите практики за фотография и редактиране.В Instagram качеството на публикациите е от значение. Последователите ви в Twitter може и да простят няколко лоши туита, но лоша снимка в Instagram е голям пропуск. За щастие не е нужно да посещавате курс по фотография, за да бъдете добър блогър в Instagram, нито пък да се упражнявате със седмици, преди да започнете. Но трябва да се запознаете с основни фотографски практики и приложения за редактиране на снимки.

Най-добри фотографски практики

Тъй като Instagram е мобилно приложение, има вероятност част от съдържанието, което публикувате в Instagram, да е заснето на мобилното ви устройство. Това е очаквано. Ако бюджетът ви позволява, обмислете да инвестирате в професионална фотография за снимките си в Instagram, тъй като това ще издигне профила ви. В противен случай един смартфон и няколко приложения за редактиране са достатъчни. След това следвайте следните съвети за снимки: Фокусирайте се върху един обект в даден момент. Използвайте празното пространство.

Намерете интересни ъгли на заснемане. Търсете симетрия. Улавяйте малките детайли. Накарайте последователите си да се смеят. Редактирайте снимките, преди да ги публикувате. Instagram разполага с някои основни възможности за редактиране, но често те не са достатъчни, за да направят визуалните изображения наистина страхотни. повечето от снимките ви трябва да преминат през поне едно или две приложения за редактиране на снимки на мобилния ви телефон, преди да ги отворите в Instagram. Някои възможности включват:

- CanvaPhotoshop
- ExpressVSCO
- CamCreate

Освен това обмислете създаването на цялостна тема за Instagram във вашия канал, така че всеки, който посещава профила ви за първи път, да може да придобие представа за вашия бранд. Използвайте подобни цветове, един и същи шрифт и подобна концепция за всички постове.

5. Пишете завладяващи текстове в публикациите

Описанията са съществена част от публикацията ви - черешката на тортата. Винаги интересните текстове могат да направят чудеса за спечелването на последователи и за по-доброто споделяне на съдържанието ви, което ще ви осигури повече популярност.

Ето няколко неща, които може да видите в печелившия надпис в Instagram:

- Остроумни коментари
- Призиви за действие (CTA)
- Подходящи емотикони
- Хаштагове

- Остроумни коментари

Някои марки и инфлуенсъри използват остроумни коментари или дори подходящи за аудиторията шеги, за да покажат автентичност и да се свържат с аудиторията в Instagram.

Ще дадем Netflix за пример. Гласът на Netflix е непринуден, модерен и хумористичен, като в същото време се придържа към марката.

В публикацията по-горе заглавието е забавно, автентичнo и подходящо за тяхната аудитория.

Призиви за действие

Друг начин да увеличите споделяемостта на публикацията и да ангажирате последователите си е да задавате въпроси или да отправяте някакъв призив за действие в надписите на снимките си.

Например можете да напишете: "Натиснете два пъти, ако намирате това за смешно" или "Споделете историята си в коментарите".

Подходящи емоджита

Добавянето на само няколко подходящи емоджита може да придаде още повече индивидуалност на публикациите ви. Освен това може да ги направи още по-забележими в канала на Instagram.

Много създатели на съдържание и марки включват остроумен текст с подходящи емотикони, за да направят публикацията популярна.

6. Качвайте съдържание, което вашата таргет аудитория би харесала

Да знаете коя е вашата аудитория. След като създадете акаунта си в Instagram, трябва да обърнете внимание на това кои публикации се представят най-добре. дали това е интерактивно съдържание, "behind the scenes" истории, забавни и актуални публикации или нещо друго?

Когато имате обща представа за това какво се представя най-добре, продължете да създавате този тип съдържание. освен това Instagram разполага с много инструменти и функции, които можете да използвате: IG Reels, Instagram Stories, Instagram Live, Highlights и други. Започнете с публикуването на няколко вида формати на съдържание и вижте кой от тях се представя най-добре.

След това измислете стратегия и станете експерт в този един инструмент. Това ще ви помогне да създавате съдържание, което вашите последователи искат да видят, и да печелите нови последователи.

7. Качество пред количество

В крайна сметка е важно да се фокусирате по-малко върху броя на последователите си и повече върху качеството на съдържанието, което създавате. Аудиторията ви ще расте по естествен начин, ако полагате усилия и отделяте време за създаване на ангажиращо, информативно или вдъхновяващо съдържание, без да се притеснявате за "бързи решения" за увеличаване на броя на последователите. Искате да играете дългосрочна игра в Instagram, а това започва с фокусиране върху това, което можете да контролирате: качеството на съдържанието, което създавате, посланията, които популяризирате, и марката, която изграждате.

Всички новини
Най-четени Най-нови
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

Няма коментари към тази новина !