Twitter продава платформата MoPub за 1.05 милиарда долара

Offnews Последна промяна на 07 октомври 2021 в 15:22 653 0

5647093a

Twitter обяви, че продава мобилната рекламна платформа MoPub на гейминг и софтуерната маркетинг компания AppLovin. Сделката все още не е приключена, като се очаква да е на стойност 1.05 милиарда долара в брой.

MoPub не е създадена от Twitter, а беше придобита от компанията през 2013 г. за 350 милиона долара. По данни на TechCrunch, през миналата година, MoPub е донесла 188 милиона долара приходи за Twitter.

Главният изпълнителен директор на Twitter, Джак Дорси заяви, че сделката ще ускори възможноста на компанията да инвестира в основните си продукти. Финансовият директор на Twitter, Нед Сегал допълва, че компанията вижда възможност да разшири фокуса върху собствените си продукти.

https://twitter.com/nedsegal/status/1445845918394118144

Twitter работи по множество възможности за увеличаване на приходите си. Тази година компанията представи Ticketed Spaces. Това е платена версия на платформата Spaces.

Друга нова добавка е Super Follows, която позволява на създателите да предлагат ексклузивно съдържание чрез абонамент. Компанията представи и абонамента Blue за отключване на повече възможности.

Всички новини
Най-четени Най-нови
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

Няма коментари към тази новина !