Twitter обяви, че продава мобилната рекламна платформа MoPub на гейминг и софтуерната маркетинг компания AppLovin. Сделката все още не е приключена, като се очаква да е на стойност 1.05 милиарда долара в брой.
MoPub не е създадена от Twitter, а беше придобита от компанията през 2013 г. за 350 милиона долара. По данни на TechCrunch, през миналата година, MoPub е донесла 188 милиона долара приходи за Twitter.
Главният изпълнителен директор на Twitter, Джак Дорси заяви, че сделката ще ускори възможноста на компанията да инвестира в основните си продукти. Финансовият директор на Twitter, Нед Сегал допълва, че компанията вижда възможност да разшири фокуса върху собствените си продукти.
https://twitter.com/nedsegal/status/1445845918394118144
Twitter работи по множество възможности за увеличаване на приходите си. Тази година компанията представи Ticketed Spaces. Това е платена версия на платформата Spaces.
Друга нова добавка е Super Follows, която позволява на създателите да предлагат ексклузивно съдържание чрез абонамент. Компанията представи и абонамента Blue за отключване на повече възможности.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари