Spotify обяви, че придобива две големи компании, които се занимават с технологии за подкаст реклами, Chartable и Podsights. С този ход Spotify ще разшири предложенията си към рекламодатели.
И двете компании предлагат популярни инструменти, които помагат на брандовете и агенциите да имат по-добър поглед върху ефективността на рекламите си. В публикацията, с която съобщават за придобивката, Spotify разкриват и как двете компании ще разширят платформата за реклами.
С Podsights рекламодателите ще могат да имат по-детайлни данни за това кой е кликнал върху рекламата и какви са следващите му действия. Придобиването на Chartable изглежда насочено по-скоро насочено за подкаст реклами в подкастовете.
Двата промоционални инструмента, SmartLinks и SmartPromos, ще са налични за подкастърите в Spotify. SmartPromos позволява да се види кои реклами са довели до най-много изтегляния като се измери успеха на кампаниите.
SmartLinks са споделяеми и проследяеми линкове, които автоматично насочват слушателите към подкаст. С инструмента могат да се проследяват кликове и изтегляния.
Spotify инвестира сериозно в разширяване на предложенията си при подкастите през последните години. Това включва привличане на популярни създатели и повече стойност за рекламодателите.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари