Последните финансови резултати на Spotify показват, че противоречията свързани с подкаста на Джо Роугън не са имали значително влияние върху базата ѝ с абонати. През първото тримесечие на годината компанията отчита 15% ръст на потребителите с платен абонамент спрямо същия период на миналата година.
Така те достигат 182 милиона абоната спрямо 180 милиона през предходното тримесечие. Месечно активните потребители са с 19% повече на годишна база и достигат 422 милиона човека.
Прогнозите на компанията бяха, че през изминалото тримесечие платените абонати ще достигнат 183 милиона. Това обаче не се осъществява заради отдръпването от руския пазар. Като се изключи този ефект, резултатите са постигнати.
https://twitter.com/eldsjal/status/1519256728466042880
Ръстът на абонатите не е засегнат значително от противоречията около Джо Роугън. Това включва изтегляне на музиканти като Neil Young и Joni Mitchell от платформата. Имаше и сериозни призиви към потребителите да се откажат от Spotify.
Наскоро и Роугън сподели, че има ръст на абонатите с 2 милиона. Spotifyе най-голямата услуга за аудио стрийминг. Конкуренти като Amazon Music и Apple Music не споделят данни за абонати, но те би трябвало да имат съответно 55 и 60 милиона абонати.
Около 1.5 милиона потребители в Русия останаха без достъп до Spotify до края на март, а през настоящия месец това ще се случи с още 600 000. Това се случва малко след официалния старт на услугите в страната, като от компанията отчетоха това като най-успешния си старт на нов пазар досега.
Компанията отчита печалба от 131 милиона евро.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари