Spotify обяви днес, че придобива две големи фирми за подкасти - Chartable и Podsights. И двете компании предлагат популярни инструменти, помагащи на марките и агенциите да разберат по-добре ефективността на подкаст рекламите си.
С Podsights рекламодателите ще могат да виждат по-подробни данни за това кой е кликнал върху рекламата им и какви действия са предприети след това т.е. дали е направена покупка.
С придобиването на Chartable подкастърите в Spotify ще получат достъп до два нови инструмента – SmartLinks и SmartPromos. Те позволяват на създателите на подкасти да видят кои реклами водят до най-много изтегляния и да измерват успеха на техните рекламни кампании.
SmartLinks са споделяеми, проследими URL адреси, които автоматично насочват слушателите към техните подкасти. Инструментът позволява да се проследяват както кликванията, така и изтеглянията.
През последните няколко години Spotify инвестира активно в разширяването на своите подкаст предложения. Новите две придобивки вероятно ще направят платформата още по-привлекателна, както за рекламодателите, така и за професионалните подкастъри.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари