Българската платформа за дигитализация на заведенията TouchMenu навлезе успешно и в хотелиерския бранш у нас. Софтуерът предлага редица нови възможности за управление на отношенията с гостите на хотелите и може да реши много от проблемите, възникнали заради пандемията от COVID-19. Припомняме, че платформата стартира като дигитално меню за заведения, която позволява на клиентите да си поръчват направо през телефона, както и да откриват подходящо заведение в близост до тях.
„През последните месеци разширихме много функционалността на TouchMenu и си дадохме сметка, че и други малки и средни бизнеси в България имат нужда от подобни технологични решения. Типичен пример са хотелите, които в момента са изправени пред редица предизвикателства. Затова и разработихме много нови функционалности, които улесняват работата на техния персонал и общуването с клиентите, създавайки цялостна безконтактна среда за поръчка на хотелски услуги “ - сподели Тодор Бобев, създател на платформата.
Тя позволява на хотелите да се представят по-добре пред потенциалните си клиенти, да общуват по-лесно с тях, както и да предлагат през него различни услуги – спа процедури, ски оборудване, поръчки от хотелските заведения и други. Тя поддържа също и разплащания с кредитни карти, като те се пренасочват директно по сметката на съответния хотел или ресторант, а TouchMenu не е посредник при транзакциите. Добавена е и опция при поръчка клиентът да избере сумата да се добави към сметката на стаята, наета от него. В близко бъдеще в приложението ще заработи и функционалност за запазване на часове.
За да подпомогне на българския туризъм в настоящия труден момент, софтуерната фирма предлага и зимен пакет. Той позволява на хотелите в зимните ни курорти, които започнат да използват TouchMenu до края на април, да го ползват безплатно за един месец. Целта е през този период те да се уверят в огромните предимства на платформата.
„Желанието ни е да помогнем на българския бизнес в настоящата ситуация и разполагаме с технологични решения за много от техните проблеми. Затова и логично искаме да ги направим много по-достъпни за заведения, хотели и други компании. Можем да спомогнем за създаването в тях на една безконтактна среда, за избягване струпванията на хора, за по-гъвкава комуникация и не на последно място – да им дадем нови канали за продажба“ - посочи още Тодор Бобев.
Основателят на TouchMenu добави още, че платформата може да бъде внедрена и да заработи в нов обект буквално за два работни дни. Междувременно през последните месеци тя е обновила изцяло и своята визия, лого и уебсайт. Променена е и политиката за дистрибуция, а компанията в момента е в процес на набиране на търговски партньори.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари