Компанията Mobile Business Group (MBG), която е част от групата на Lenovo и е собственик на марката Motorola, обяви, че е регистрирала двуцифрен ръст на приходите си на годишна база и се е възстановила от въздействието на COVID-19. Дружеството не само е възобновило рентабилността си, а и е постигнало най-високите нива, откакто придоби бизнеса на Motorola.
Солидното представяне в Латинска и Северна Америка е подкрепило бързото разрастване в Европа и Азия. Там компанията отчита силен двуцифрен и трицифрен растеж, постигнат благодарение на разширените връзки с операторите и по-силния продуктов микс.
“Развитието на бизнеса на Motorola България е в синхрон с устойчивия ръст, който компанията отчита на световните пазари. Българският потребител е взискателен и затова успяваме да намерим общ език с него. Стратегията ни е да предлагаме високо качество и издържливост на устройствата, в които масово включваме иновациите от моделите ни от най-високия клас на продуктовото ни портфолио на цена, която е изключително достъпна” - коментира Владислав Иванов, генерален мениджър за Централнa и Източна Европа.
Последното тримесечие се определя като период с най-добри резултати за последните три години по обем на продажбите. Въпреки предизвикателствата, причинени от пандемията, MBG е постигнала 48 пункта ръст на оперативна печалба в последните три месеца на 2020 година. Активациите са нараснали с 20% в сравнение със същия период на миналата година, а печалбата - с 81%, което може да се определи като най-добрия коледен сезон от 2017 г. насам.
От екипа на Motorola посочват няколко двигатели на резултатите в региона на ЕМЕА (Европа, Близък Изток и Африка). Това са разширяване на листинга във всички дистрибуционни канали, силно присъствие на бранда в предложенията на телеком операторите, развитие и иновация с лансирането на нови устройства във флагшип и примиум сегмента, както и конкурентно 5G портфолио.
Компанията е засилила и инвестициите си в B2B сегмента, поставяйки началото на доставки за най-голямата B2B доставка в Европа с La Poste, която обхваща 60 000 бр. moto g9 plays с удължени сервизни планове MotoCare. През посочения период тя обяви и новия ThinkShield за мобилни решения и по този начин затвърдихме допълнително всеобхватните си предложенията за услуги.
Друг фактор за развитието на производителя на смартфони е въвеждането на нов мениджърски екип и разширяването на екипите на ключови пазари в последното тримесечие на 2020 година. Компанията планира експанзия в Югоизточна Европа, в чиято територия попада и България. Нейни представители посочиха, че тя ще продължи да инвестира в стратегическо развитие на екипите си и в развойната си дейност.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари