Disney Plus ще започне да налага ограниченията за споделяне на пароли от юни

Павлин Луканов Последна промяна на 05 април 2024 в 14:41 870 0

Disney+

Снимка Disney

Решението първоначално ще обхване само няколко държави преди да бъде разширено до всички потребители през септември

Наскоро Disney направи промяна във визията на логото използвано към стрийминг платформата си Disney Plus. Става дума за замяна на познатия ни тъмносин фон със синьозелен цвят. Това обаче не е единствената промяна, която предстои в платформата, следващата няма да се хареса особено на потребителите.

Disney Plus вече има правила срещу споделяне на паролата за даден акаунт между различни хора. Сега имаме и яснота относно платената възможност за това. Информацията идва от интервю на CNBC с главния изпълнителен директор на Disney, Боб Айгър. Той разкрива, че скоро компанията ще въведе първите си решения за споделяне на пароли, като това ще стане през юни.

Айгър споделя, че въвеждането на решението първоначално ще обхване само няколко държави преди да бъде разширено до всички потребители през септември. Иначе правилата срещу споделяне на пароли бяха въведени за нови абонати от 25 януари и обхванаха съществуващите клиенти на 14 март.

Netflix стана първата стрийминг услуга, която предприе по-сериозни мерки срещу тази практика. През 2023 г. от компанията започнаха да таксуват потребителите по още 7.99 долара месечно за добавяне на достъп на допълнителен зрител отвъд домакинството.

Припомняме още, че през февруари Главният финансов директор на Disney, Хю Джонстън, потвърди, че абонатите, които са заподозрени в неправомерно споделяне, ще виждат подканвания да направят собствен абонамент от лятото. Абонатите също така ще могат да добавят членове на семейството си отвъд домакинството си срещу допълнителна такса, но от компанията все още не са предоставили детайли за цената.

Миналия месец в някои региони беше предприето и добавянето на Hulu към Disney Plus, като това е част от опитите на компанията да привлече повече абонати чрез предлагане на пакет. Освен съдържанието налично в двете платформи, абонатите са и с комбинирани данни за история на гледането, с което алгоритмите предлагат по-добри препоръки.

Боб Айгър споделя още, че компанията отчитат добри резултати по отношение на това, че абонатите получават добавена стойност от каналите на Hulu. Той отчита и нуждата от повече въвличане на потребителите и намиране на повече причини те да останат в платформата. Сред усилията в тази насока са енджини за препоръки, с които се опознават потребителите.

Disney работи и за обединяване на идентичностите в двете платформи, като така ще се получи и по-добра представа за това кой използва услугите. Освен това обаче по този начин ще се спомогне и за справянето със споделянето на парили. Сред бъдещите планове са и въвеждане на стрийминг версия на ESPN, като очакванията са за излизане на печалба до края на годината.

Всички новини
Най-четени Най-нови
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

Няма коментари към тази новина !