Американската MarketStar придобива родната Out2Bound

Юлиян Арнаудов Последна промяна на 21 октомври 2022 в 14:41 876 0

Out2bound MarketStar

Снимка Out2Bound

От ляво надясно - Пол Грант, главен директор „Клиенти“ на MarketStar, Кийт Тайтъс, президент и главен изпълнителен директор на MarketStar, Теофил Шиков, изпълнителен директор на Out2Boud.

Българската компания за изнесени продажби на софтуер Out2Bound е закупена от голям американски конкурент. Това е MarketStar – базирана в щата Юта, като плановете на щатското дружество са да използва българското за разширяване на бизнеса си в региона. Практика, която се ползва от години в България и Югоизточна Европа. Сделката беше обявена на 19 октомври, но не включва финансовите ѝ параметри, които остават конфиденциални.

В същия момент MarketStar има амбициозни планове за новото си българско звено. То смята да увеличи десеткратно броят на служителите му в рамките на следващите няколко години. Out2Bound е основана през 2016 г. и първоначално разполага с около 16 души персонал, в момента той е удвоен до около 35 души. MarketStar възнамерява да увеличи служителите до 350-400 души през следващите години. Това се налага най-вече заради идеята, българската компания да послужи като регионален център за експанзията на американското дружество в Централна и Източна Европа.

MarketStar ще запази настоящия екип, включително и мениджърския такъв, но ще наложи своя бранд и ще премахне името Out2Bound. Компанията е основана през 2016 г. в София и разполага с четирима съдружници Теофил Шиков, Борис Георгиев, Здравко Здравков и Димитър Митков, като те ще продължат да работят в нея. Тя се занимава като посредник при осъществяването на продажби на софтуер и други технологични продукти между бизнеса. Нейната дейност не включва работа с крайни клиенти, а само с корпоративни. Приходите на българската компания са малко над 1.1 млн. лева за 2021 г., а печалбата около 340 хил. лева.

Освен регионалните цели, българското звено ще продължи основаната от Out2Bound образователна програма за обучение на нови кадри в областта на технологичните продажби. Това е SalesPro, която започва работа през 2021 г. Последният компонент в сделката между двете компании е и специализиран софтуерен продукт, разработен от българската агенция, който ще продължи да бъде използван от MarketStar на световно ниво.

Самата MarketStar е основана през 1988 г. и в момента има над 1600 служители по целия свят. Централата е в Огдън, щата Юта, но разполага и с оперативен офис в Дъблин, Ирландия. Компанията има сходна дейност като Out2Bound и затова може да се разглежда като стратегическа инвестиция и от двете страни.

Всички новини
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

Няма коментари към тази новина !