LinkedIn е мястото, в което може да популяризирате бранда си, да изградите лидерска позиция и да създадете значими връзки. Но това е възможно само ако бъдете забелязан. Колкото повече потребители взаимодействат със съдържанието на Вашата страница, толкова повече последователи ще спечелите.
Ако се чудите как да увеличите последователите си в LinkedIn, не сте сами.
По-долу ще намерите нашия списък с дейности за увеличаване на броя на Вашите последователи - от насоки за начинаещи до съвети за големи компании, които искат да повишат видимостта на своята страница.
Завършете страницата си в LinkedIn
Преди да направите каквото и да било друго, уверете се, че Страницата на Вашата компания в LinkedIn е завършена. Страниците с пълна информация получават 30% повече преглеждания, и ако съдържанието на страницата на Вашия бизнес е полезно за хората от целевата Ви аудитория, те ще бъдат по-склонни да кликнат върху "Follow".
Съвет 1: Бъдете откриваеми - привличайте трафик извън LinkedIn
Оптимизирайте страницата си за търсене в Google. Ключовите думи играят важна роля в оптимизацията на Вашия профил в LinkedIn за всички търсачки. Включете релевантни ключови думи в заглавието на профила си и в секциите за обобщение и опит, за да увеличите видимостта на профила си в резултатите от търсенето.
Можете също да насочите трафик към LinkedIn, като поставите бутон за следване на уеб сайта на Вашата компания и добавите връзка в подписа на електронната си поща. И двете действия са от типа "постави и забрави", което улеснява пренасочването на другите към страницата Ви.
Съвет 2: Бъдете лесно запомнящи се
Направете така, че да бъдете лесно забелязвани отново и отново. Постоянно брандираното съдържание (цветове, лога и тон на гласа) ще се регистрира по-бързо сред потребителите. След няколко срещи с Вашата марка, те ще бъдат по-склонни да следват страницата Ви.
Съвет 3: Бъдете последователни - публикувайте редовно съдържание
Поддържането на постоянен поток от свежо съдържание във Вашата страница ще ѝ осигури по-голяма видимост. Страниците, които публикуват поне веднъж седмично, отбелязват два пъти по-голяма ангажираност на последователите.
Съвет 4: Миксирайте съдържание
Уверете се, че комбинирате различни по вид, привличащи вниманието материали. Уникалните изображения и видеоклипове са склонни да изпъкват повече във фийдовете, което помага на бранда Ви да бъде забелязан. По-специално, установихме, че персонализираните колажи от изображения водят до повишени нива на ангажираност в платформата, така че не се страхувайте да качите фотосесия от последното си събитие!
Съвет 5: Отговаряйте на коментарите в публикациите
Очевидно не всеки коментар заслужава отговор, но е добра идея да отговаряте на всеки смислен въпрос. Това не само спомага за по-висока видимост на публикациите във фийда, но и членовете ще са по-склонни да следват страница, която активно взаимодейства със своята общност.
Съвет 6: Коригирайте съдържанието си въз основа на анализи
Администраторите на страници имат достъп до солиден набор от анализи, които предоставят демографска информация за Вашите последователи и посетители, както и данни за ангажираността им с Вашите публикации. Използвайте тези данни, за да разберете какво предизвиква отзвук и какво не, и да съобразите съдържанието си с това, което искат посетителите.
Съвет 7: Насърчавайте участието на служителите
Членовете на екипа Ви ще бъдат най-силните Ви съюзници в увеличаването на последователите на страницата. Насърчавайте ги да разпространяват информацията сред приятели и колеги, които се интересуват от това, което правите. Когато служителите отбелязват Страницата Ви и споделят в социалните мрежи ползите от това да Ви следват, това може да даде голям тласък.
Също така се уверете, че служителите Ви са правилно отбелязани на Вашата Страница (като я посочват точно в своя трудов опит), защото всеки път, когато служителят Ви създаде нова връзка в LinkedIn, новата връзка ще бъде подканена да следва Вашата страница.
Съвет 8: Стартирайте рекламна кампания за последователи
Стартирайте динамична рекламна кампания, като използвате формата Follower Ad. Като използвате мощните възможности за таргетиране на LinkedIn, можете да използвате този метод, за да спечелите много последователи.
Съвет 9: Анализирайте страниците на конкурентите си
Анализът на конкурентите е важен във всички аспекти на дигиталния маркетинг и в този случай не е по-различно. Трябва да прегледате какво правят другите в LinkedIn, но не за да повторите тези практики, а точно обратното: за да можете да идентифицирате техните пропуски и да предоставите нещо, което потребителите няма да намерят другаде.
От дигитална агенция BeShared разбираме, че за да разраснете своята страница са нужни време и умения. Нашият екип от експерти е помогнал на над 650 клиенти да развият аудиторията си чрез социалните мрежи. Ако и Вие искате да изградите успешно онлайн присъствие, свържете се с нас!
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари