Най-малкият модел iPhone, пуснат след iPhone SE 2016, може би не се радва на продажбите, очаквани от компанията. Според новите данни на Consumer Intelligence Research Partners, продажбите на iPhone 12 mini са по-малко на брой, в сравнение с останалите модели от серията.

В комбинация, всички нови модели iPhone 12 представляват 76% от продажбите на iPhone в САЩ през октомври и ноември. Стандартният iPhone 12 е най-продаваният модел, който съставлява 27% от тези продажби.

За сметка на това, продажбите на iPhone 12 mini са само 6% от общите, докато iPhone 12 Pro и Pro Max са с проценти, близки до тези на iPhone 12.

Всъщност миналата година Apple не само представи по-широка гама от нови модели от всякога, но и раздели пускането им на две двойки, което прави сравнението на данните за продажбите им по-сложно. В допълнение компанията пусна и нов iPhone SE по-рано през годината, което усложнява нещата.

Миналогодишните модели iPhone 11 представляват 69% от продажбите в периода след пускането си на пазара, което означава, че новото поколение iPhone се представя по-добре като цяло. През 2019 година, iPhone 11 беше най-продаваният модел с 39% от продажбите, като iPhone 11 Pro и Pro Max съставляваха останалите 30%.

В сравнение с тези данни, четирите модели iPhone 12 се представят още по-добре със 76% от продажбите. Липсва обаче ясен лидер сред новите модели, като продажбите им са равномерно разпределени между iPhone 12, 12 Pro и 12 Pro Max. За разлика от тях, през 2019 година iPhone 11 се открояваше с невероятните 39%, които бяха повече от продажбите на останалите два модела, взети заедно.

CIRP спекулира, че наличието на по-евтини модели като 399 доларовият iPhone SE, 499 доларовият iPhone Xr и 599 доларовият iPhone 11, може в крайна сметка да е ограничило интереса към iPhone 12 mini, който се продава за цели 699 долара и реално е най-скъп сред бюджетните предложения на компанията.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *