Българската софтуерна фирма Ablera създаде виртуален асистент за застрахователни фирми

Offnews Последна промяна на 18 декември 2020 в 14:26 4386 0

artificial intelligence AI 2

Българската компания за разработка на продукти с изкуствен интелект (AI) и машинно обучение (ML) Ablera е създала интелигентен, многоезичен и многоканален виртуален асистент за застрахователни компании. За целта тя е използвала решенията IBM Garage, IBM Watson и IBM Cloud на американския гигант.

Асистентът се нарича Beth и неговият прототип на практика е разработен за две седмици. Той поддържа взаимодействието между застрахователните компании с техните клиенти, агенти и служители, помагайки им за бързо и лесно обработване на общи и специфични задачи (котировки, уведомления за щети (FNOL), автоматична обработка и оценка на щети, в реално време (24/7/365). При това умният асистент наподобява комуникация човек-човек с крайния потребител.

Той може да води клиентите през застрахователния процес, за да изпълни поставените от тях заявки и задачи в рамките на минути, премахвайки проблемните точки на клиентското обслужване. Те могат да разговарят с Beth в реално време на родния си език и да бъдат обслужвани през различни канали (платформи за съобщения, уеб, приложения) от всяко устройство.

Асистентът е обучен да разбира разнообразни въпроси, зададени по различни начини, да разпознава намеренията на потребителя и да предоставя персонализирани отговори и съвети. Той може да извлича необходимата информация от различни източници, с които е интегриран (основната система на застрахователя, финансовата система, системата за управление на клиентите на и други).

Beth може да се използва и за всички бизнес линии на персонално общо застраховане – автомобилно, имуществено, помощ при пътуване и други. От екипа на Ablera планират да го обучат и за останалите бизнес линии от общото застраховане, както и здравно застраховане през следващата година.

„IBM Garage подпомогна и ускори процеса на разработка на продукта ни. Използвайки нашия опит на европейския застрахователен пазар, съчетан с концепцията за продукт, базиран на изкуствен интелект, ние се нуждаехме от доверен партньор с ресурси, които да ни помогнат да превърнем идеята си в реалност“ - посочи Анри Леви, основател и главен изпълнителен директор на Ablera.

Beth използва IBM Watson Assistant и IBM Watson Language Translation. Всички услуги на IBM Watson се хостват в облака на IBM и използват корпоративна верига от инструменти и възможност за регистрация, което осигурява високи нива на сигурност и защита. При създаването на прототипа (т.нар. Minimum Viable Product - първоначалния най-олекотен продукт, който може да бъде пуснат на пазара) са използвани също IBM Garage Style и Consult-on-Demand подход.

Всички новини
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

Няма коментари към тази новина !