Българската SaaS платформа за изграждане на онлайн магазини Shopiko вече предлага интеграция с дигитални портфейли. Това позволява на търговците, развиващи магазини с платформата, да приемат от своите клиенти плащания чрез този иновативен, защитен и удобен метод.
„През последните години дигиталните портфейли стават все по-популярни и предпочитани от потребителите. Този тип разплащания защитават напълно чувствителните данни за кредитни и дебитни карти, което е все по-важно в контекста на нарастващите заплахи в дигиталното пространство. За нас тази стъпка беше важна част от цялостната ни политика за повишаване на сигурността на нашите клиенти и същевременно – за разширяване на техния бизнес.“ - споделя Цветелина Ненкова, маркетинг мениджър на хостинг компанията СуперХостинг.БГ, чието портфолио е платформата Shopiko. Според нея, наличието на качествени български дигитални портфейли е от важно значение за потребителите у нас и затова компанията е избрала да партнира с такива.
Какво представлява?
Дигиталният портфейл (e-wallet, digital wallet) е приложение, в което потребителите съхраняват своите кредитни и дебитни карти от различни банкови институции. Чрез него те се разплащат през мобилно устройство само с едно действие - биометрични данни или въвеждане на ПИН код.
С кои портфейли работи Shopiko?
Българската платформа за електронна търговия работи с четири дигитални портфейла - Phyre, A1 Wallet, Pay by VIVACOM и BACB Pay. Търговците с Shopiko магазини могат да приемат плащания от всички тях, но е необходимо да си изберат само един доставчик за сключване на договор.
Предимства за крайните потребители
Смята се, че дигиталният портфейл е бъдещето на разплащателните методи, защото се използва бързо и лесно, като в същото време осигурява максимална сигурност. С този тип инструменти на потребителите не се налага да въвеждат своите банкови данни (номер на картата, име, валидност, код) при всяко онлайн разплащане, както и да чакат SMS от финансова институция за верификация. Това им дава защита във виртуалното пространство, защото никъде в процеса на плащане не се споделят чувствителни данни. Към външни системи се подава единствено информацията под формата на token (символи, които нямат стойност освен ако обектът не е финансова институция).
Предимства за собствениците на магазини
Удобството за потребителите означава и по-често избиране на даден сайт при покупка на конкретен продукт, което означава повече бизнес за неговия собственик. По-доброто потребителско изживяване може да донесе и редица други маркетингови ползи чрез популяризирането „от уста на уста“. На практика добавянето на дигитален портфейл като възможност за разплащане привлича цяла нова група потенциални клиенти – тези, които използват подобен платежен инструмент.
В добавка, дигиталните портфейли имат силен акцент върху мобилността и правят пазаруването през мобилен телефон още по-лесно. „През последните години е видно, че онлайн продажбите устойчиво мигрират към смартфоните и търговците, избиращи Shopiko като платформа за своите магазини, са напълно подготвени за тази тенденция. Те получават не само един изцяло оптимизиран за мобилни устройства магазин, а вече и възможност да предоставят на своите клиенти техния предпочитан метод за мобилни разплащания.“ - посочва още Цветелина Ненкова от СуперХостинг.БГ.
Не по-малко важен аспект за търговците е, че при плащане с дигитален портфейл, те имат удобството да получат парите от поръчките моментално - дори в почивни дни. Освен това, таксите за поддръжката на разплащателния метод са ниски. Самата интеграция в платформата отнема няколко клика и минута време. Като допълнение търговците с Shopiko магазин могат да се възползват от преференциални условия за добавяне на плащане чрез дигитален портфейл за България. Повече за това ще откриете в блога на хостинг компанията.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари