Най-голямата социална мрежа Facebook тества експериментално приложение, наречено Hotline. То е подобно на нашумялата по време на пандемията аудио-базирана социална мрежа Clubhouse, само че с допълнителна видео опция.

Новото приложение се ръководи от Ерик Хазард, който създаде мрежата „tbh“, която Facebook купи през 2017 г. и която бе закрита не след дълго. Първият потребител, който тества Hotline е инвеститорът на недвижими имоти Ник Хубер, който направи своята първа сесия през приложението.

Интерфейсът на Hotline наподобява много този на Clubhouse, Twitter Spaces и други мрежи за аудио чат. Вляво на компютъра и отгоре на мобилния телефон има секция за лектори, представяща домакина на събитието. Вдясно или отдолу е публиката на събитието.

Участниците от аудиторията могат да изберат дали искат само да слушат или да задават въпроси. Лекторът, от своя страна, може да избере на кой въпрос иска да отговори, както и да покани питащия на сцената, за да започнат разговор. С Hotline представителите на аудиторията вече имат възможност да избират как да се качат на сцената – само чрез аудио или и с видео.

Служителите на Facebook модерират всяка сесия и могат да премахнат от събитието всеки, който нарушава условията за ползване, стандартите на общността или други правила. След края на сесиите, които се записват като аудио и видео файлове, създателите им могат да ги качат в YouTube, Facebook, Twitter или други социални мрежи.

Facebook създаде специален уеб сайт, в който може да се регистрирате и да изчакате покана, за да изпробвате Hotline. В момента обаче новият софтуер е достъпен само за потребители от САЩ.

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *